17 Aralık 2014 Çarşamba

Bordo Kalem Etek ve Hardal | Burgundy Pencil Skirt and Mustard



 Bordoyu kullanmayı seviyorum ama hep siyahla kombinlemek bazen sıkıcı gelebiliyor. Bu sefer de bu bordo eteğimi hardalla denedim ve çok sevdim. Sanki bordonun ağırlığına enerji katıyor. Belki bir dahaki sefere  biraz da yeşil eklemeli...

Etek / Skirt Front Row Shop
Kazak/ Sweater : Koton
Bot / BootsStradivarius 
Kolye / NecklaceBen Yaptım / DIY by me




Etek / Skirt Front Row Shop
Kazak/ Sweater : Koton
Bot / Boots: Stradivarius 
Kolye / Necklace: Ben Yaptım / DIY by me

SHOP THE LOOK

24 yorum:

  1. bordo ve hardal regni bence çok uyumlu oluyor,etekte çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    yazinin anahtar kelimesi bordo olsa da benim gozume hardal takildi yine, hardal sarisini beyazla, koyu yesille ve griyle cok severim kombinlemesini ama bordoyla hiç aklima gelmemisti. Bence hiç de fena olmamis, hatta siyahtan daha guzel olmus bence. guzel gecsin gununuz!
    Bana da beklerim, hosçakalin!

    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Çok yakışmış çok beğendim canım;) güzel günlerde giy, bu iki rengi birbirine çok yakıştırırım zaten, kendi yaptığın kolye ileyse harika görünüyor;) çok beğendim tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm benim çok teşekkür ederim:)))))))))

      Sil
  4. borda hardal uyumunu bende çok severim canım taşıyanda güzel olunca çok çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmmm çok teşekkürler:))))) o senin güzelliğin asıl:P

      Sil
  5. renklerin uyumu harika olmuş canım çok beğendim :) tabi insan fıstık olunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyy çok teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
  6. Eteğin modeli çok güzelmiş gerçekten.Renklere de bayıldım.Birçok kombini kaldırır bu etek.Süpersinn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm çok mutlu oldummmmmm:)))))))

      Sil
  7. etek süper ama sende mankenlerden daha güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  8. eteğine bayıldımmmmm gerçekten. çünkü yılbaşı için bu tarz siyah bir etek arıyordum, görünce gözlerim parladı :) şahane olmuşsun tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cnm çok teşekkür ederim çok mutlu oldum beğenmene:)))

      Sil
  9. Bencede uymuşlar hatta öyleki aslında birbirleri için yaratılmışlarda bu zamana kadar farkedilememiş gibi :))
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Tülaycım tesadüfen keşfettim uyumlarını ama sonra çok sevdim:)))

      Sil
  10. Hardalla nefis bir kombin olmuş canım, iyi yapmışsın. Her zamanki gibi çok güzelsin:)

    YanıtlaSil
  11. Canım renk uyumunu çok sevdim. Bu arada eteğin modeline bayıldım, kopya çekip yapasım var :) çok yakışmış güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cnm çok teşekkür ederim:)))) çek tabi sen daha güzelini dikersin eminim hem:P

      Sil
  12. harika görünüyorsun canım, etek çok yakışmış ve harika taşımışsın :)

    YanıtlaSil
  13. Çok ama çok beğendim. Etek çok yakışmış. Harikasın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!