11 Kasım 2014 Salı

Sonbahar-Kış Wishlisti | Fal- Winter Wishlist

  Bu sezon için ilk wishlistimde yine renkli ve öne çıkan farklı parçalara yer vermeye çalıştım. Favorilerim arasında yazın o neşeli etnik desenlerini devam ettiren hatta biraz da yazın bol bol giydiğimiz kimonoların kış versiyonunu andıran salaş hırkalar;  pançolar ve geçen sezon olduğu gibi pastel renkli kabanlar var. Sizin de favorilerinizi merak ediyorum.

 This fall-winter I've got lots of fav items from sheinside. Colorful capes, tribal print cozy and chic cardigands and as last winter pastel coats:))) I never give up wearing pastel coats! 
Let me know which one/ ones is your fav?








Siyaha biraz ışık katmalı




Pançolar sezonun öne çıkan parçalarından


6 yorum:

  1. ayhh hepsi sahane canim :) bende gecenlerde zara'da bir kaban gordum. rengi su yesiliyle bebek mavisi arasi. sanirim ona asik oldum :) indirimi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. en üstteski hırkalara bayılıyorum ya

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel seçimler yapmışsın canım, içim açıldı resmen :)

    YanıtlaSil
  4. Renkler beni aldı götürdü... Bir de tavus kuşlu deri elbise ne kadar çarpıcı. Hepsi harika seçimler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok güzel, çok şık seçimler tatlım. Bayıldım. Eminim sende harika duracaktır hepsi:) Öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  6. Pudra pembe kaban ve pançolar çok hoş bende bu ara kaban arayışındayım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!