5 Kasım 2014 Çarşamba

Kazayağı Kaban | Houndstooth Coat


 Havaların soğumasıyla birlikte artık kaban mevsimine geçerken ben de ilk kış postumla geri döndüm. Renkli kabanları çok sevsem de sezonun ilk kaban alışverişi siyah-beyaz oldu. Kazayağı desenliler gardrobumda hiç olmayan desenlerden. O yüzden klasik bir parça olarak tercih ettim. Bir de bu kazayağı desenleri renkli parçalarla harika duruyor. Bakmak isterseniz kaban buradan

Kaban / CoatBuradan / Get it here
Kazak / SweaterCubus
Jeans: Asos
Çanta / BagMudo
Bot / BootsHotiç ( yeni sezon)







Kaban / Coat: Buradan / Get it here
Kazak / Sweater: Cubus
Jeans: Asos
Çanta / Bag: Mudo
Bot / Boots: Hotiç ( yeni sezon)
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


3 yorum:

  1. Güzelliğim benim
    çok yakışmış

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir kaban, harika görünüyorsun;) tüm detaylar ayrı güzel.. çok yakışmış canım;) .

    YanıtlaSil
  3. Maşallah sana canım.Her mevsim ayrı güzelsin...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!