28 Kasım 2014 Cuma

Instagramda Buaralar | Instadaily

  Bu aralar Instagram sayfam bol sunumlu. Yeni ev, hala bir düzen ve dekorasyon işleri ve kahve saatlerimi daha keyifli hala getirme çalışmalarım sayesinde sanırım.  Tabi bide bu yüzden moda ve DIY paylaşımlarım azaldı. Foto çekimlerinde oldukça zorlanıyorum ve pek fazla mekan bulamıyorum maalesef. Eskişehir'i çooook özlememin vee çoooook aramamın nedenlerinden biri daha...( her gün bir neden geliştirebiliyorum: )

Beni takip etmek isterseniz Instagram sayfam: http://instagram.com/melisliciousblog



1- Moda paylaşımlarım bahsettiğim nedenlerden dolayı tepeden moda şeklinde çünkü onu kendim çekebiliyorum:)

2- Annem ve ananem beni ziyarete gelince benden mutlusu yoktu...

3- Arada düğün dernek yüzümmü gösterdiğim oldu ig de:)

4- Ben de birçok kişi gibi succulent ve kaktuslere sardım bu aralar. Succulent'ime Madam Coco'dan çok tatlı gümüş eskitme bir vazo buldum çok da iyi gitti.

5- Anne ve anane gelince aşure yapıldı. Tadı herzamankinden daha da güzel geldi.

6- Mutfak jaluzim sarı olunca bir sarı takıntsı da baş görsterdi bende.

7- Keyifli bir akşamdan

8-  Zevkli hale getirmeye çalıştığım kahve saatim.


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


10 yorum:

  1. Severek takip ediyorum seni canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Melis'çiğim, yeni evinde ne çok özeniyorsundur tahmin edebiliyorum. Zevkine göre şık ve sıcak bir yuva haline getirdiğine eminim. Paylaştığın karelerden de ip uçlarını yakalıyorum :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nowa Hanım:))) evet ilk zamanlar yeni şeyler çok keyifli oluyor, güzel sunumlar hazırlayasım geliyor hep, elimden geleni yapmaya çalışıyorum şimdilik. Tabiki sizlerden öğreneceğimiz çok güzel fikirler var:)))
      Sevgiler

      Sil
  3. canım zevkle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm ben de seni:))))))

      Sil
  4. Canım Eskişehirde değilmisin artık
    bende bloğa çok vakit ayıramıyorum artık
    ama çok çok özledimm
    öpüyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım maaleseffffffffffffffff ve çok üzülerek diyorum ki değilim:((((( Eşimin işi dolayısıyla başka bir şehirdeyim artık.... Yeni ev taşınma telaşı ben de çok zaman ayıramaz oldum bloga ama yakında yeni çekimler yapıcam umarım:))))))) ben de çoooook özledimmmmmm seni!
      öpüyorummmm çok:))))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!