17 Kasım 2014 Pazartesi

Kamuflaj Bluz / Camouflage Top


 Kamuflajı hep sevmişimdir ama itiraf etmeliyim bu kadar güzel desenlisiyle karşılaşmamıştım. Aralarındaki hafif jakarlar kesinlikle biraz daha feminen bir hava katıyor. Bu harika kumaştan bu kadar modern ve güzel bir parça çıkarmak ise sevgili arkadaşım Gooogoook ( Handan) ın eseri. Handan'ın dikişlerine ve tasarımlarına  her zaman hayran olmuşumdur. Çok titiz çalışıp, yeteneği ve deneyimiyle harika parçalar yapar.

  Ben artık şehrimden uzaklarda olsam da bana çok ince düşünülmüş bir paket gönderen arkadaşıma çoook çoook teşekkür ediyorum. Düşünüldüğümü bilmek beni çok  mutlu etti.




Bluz / Top: Gooogoook
Etek/ Skirt: Front Row Shop
Bot/ Boots: Hotiç
Çanta / Bag: Nine West

14 yorum:

  1. Bluz ve eteğine bayıldım fistigim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Melis evlenip başka bir şehre yerleştiğini biliyorum. Ama sanırım tebrik etmek ancak şimdi kısmet oldu. Çok tebrikler. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Türkancım:)))

      Sil
  3. Handanı çok sevdiğimden değil tamamiyle objektif olarak söylüyorum bluza ba-yıl-dıııım :)
    Bende ilk defa böyle güzel tonlarda bir kamuflaj deseni gördüm doğrusu ve sende öyle güzel kombinlemişsinki
    Evlilik çok yaradı sana güzel arkadaşım :)
    Önceden güzeldin şimdi ise gözalıcısın bu arada handanın ellerine sağlık ne harika biri ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy cnm benim çok teşekkür ederim:)))) ama evlenince foto çekimlerine fazla zaman bulamamaya başladım. Bir de mekan sıkıntısı yaşıyorum çekimlerde:((( bu arada ben de seninle aynı fikirdeyim, Handan'ı çooook sevdiğimden değil de gerçekten objektif bir bakışla bluz harika, bir de ölçümü bile almadan dikmiş olması ve böyle oturması inanılmaz!

      Sil
  4. Üzerinde görmek beni çok mutlu etti yakışmış gerçekten;) çok sevindim böylesi güzel durması beni çok mutlu etti. Tasarımın böyle olması senin fikrindi tam isabet bir model, zihninden geçeni de harika kombinlemişsin canım. Güzel günlerde giy;) Sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm benim beni nasıl mutlu ettiğini anlatamam. Biliyosun buralarda bir başımayım, bu jestin beni nasıl mutlu etti ve duygulandırdı... Çok da emek sarf etmişsin hem, kusursuz dikmişsin herşeyiylee... Daha bir çok kez kombinleyeceğim bir bluzum oldu tekrar çok teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
  5. Çok şık bluz, kumaşı deseni harika...

    YanıtlaSil
  6. Wooww bluz bir harika olmuş ve sana da ćok yakışmış. Handan 'ın ellerine sağlık ne kadar muntazam çalışmış ve beden ölçüsü nü çok iyi ayarlamış. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnmmmmmmmm çok teşekkür ederim:)))) Handan o kadar güzel dikmişki bana hiç bişey eklemeden sadece giymek kaldı... Gerçekten gözleriyle ölçümü almış sanki o kadar iyi oturdu:)

      Sil
  7. Meliscim evlendiğini yeni duydum . Allah mesut etsin çok mutlu ol gülen yüzün hiç solmasın canım . Bluzun da çok yakışmış . Handan ' ın ellerine sağlık harika olmuş . Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep Hanım çok mutlu ettiniz beni:)

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!