21 Ekim 2014 Salı

Yaz gibi Ekim Günü ve Güpürlü Şort | Lace Hem Shorts



 Yine uzun bir ara verdim... Araya yeni evimin düzenine alışma ve yerleşme süreci, bayram ve maalesef fotoğraf makinemin kaybolması gibi aksilikler girdi. Bayramda da artık bizden uzakta olan ailelerimizi ziyaret için İzmir ve Ayvalık'taydık. Ayvalık'ta şansımıza neredeyse bir yaz havası vardı. Hatta bu fotolardan sonra biraz güneşlenip denize girdim ben de... O yüzden oldukça doğal ve rahat bir halim var. 

T-Shirt : H&M
                                     Ayakkabı/ Shoes: Hotiç
                                     Jean Gömlek / Jean Shirt: Twist








Güpürlü Şort / Lace Hem Shorts: Buradan - Get it here 
T-Shirt : H&M
Ayakkabı/ Shoes: Hotiç
Jean Gömlek / Jean Shirt: Twist

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


5 yorum:

  1. Şuan seni görünce içim üşüdü yazdan kalma bu fotoğrafların stoklarını bitirmelisin artık :) Bu arada fotoğraf makinanı kaybetmene çok üzüldüm kendim kaybetmiş gibi.

    YanıtlaSil
  2. Aslında yazdan kalma değil sonbahardan hatta yaklaşık 10 gün öncesinden sıcak bir günden:)))) maalesef bulamadım çok aradım ama sahilde biri bulmuş olmalı ama duyuru bile yaptırmamıza rağmen yazlıkta, kimse getirmedi:(

    YanıtlaSil
  3. Bu havaları çok özleyeceğiz canım. Fotoğraf makinen için üzüldüm, artık yenisine sağlık diyorum. Şort ayrıca çok güzelmiş, güle güle kullan canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyorsun canım. Sonbaharda böyle sıcak ve güneşli günler bulman ne güzel. Umarım evine, yeni yaşam düzenine, çevrene alışmışsındır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!