16 Eylül 2014 Salı

RODOS

Yine uzun bir ara verdim ama bu sefer haklı gerekçelerim var. Evlendim, taşındım, tatile gittim... Düğün-Kına detaylarına sonra detaylı olarak değinicem bir postla ama onun öncesinde ayağımın tozuyla Yunan Adaları turumuzu paylaşmak istedim. İlk durağımız Rodos'la başlıyorum. Sonrasında favori adalarım Mykonos ve Santorini gelecek.

Rodos adası oldukça büyük bir ada, zaten 12 adanın da en büyüğü. Limandan girişinizde enfes bir kale manzarasıyla karşılaşıyorsunuz. Biz önce üstü açık otobüslerle bir şehir turu yaptık. Sonra da tüm şehri kendimiz turladık ve çok keyif aldık. İç kısımlar bizim turistik sahil beldelerimize oldukça benziyor.

Rodos'un denizi ve plajları harika görünse de biz Mykonos ve Santorini plajlarını daha çok görmek istediğimiz için bugünkü turumuzda plaja gitmeyi terch etmedik.

Rodos'ta yeme içme mekanları oldukça güzel ve uygun fiyatlı. Biz iki mekan denedik. Bunlardan bir tanesi Viamare, diğeri ise aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz PE. Tabi bir de heryerde dönerci görebilmek mümkün. Yunan yoğurdu, lokumu, baklavası...

Biz PE 'de dürüm benzeri birşey yedik ve çok beğendik. Dürümün içine bir kaşık da süzme yogurt katarak çok hoş bir tat vermişler.  Kürek içinde gelen taze patates kızartması da harikaydı. Rodos'ta fiyatlar oldukça normaldi, Mykonos ve Santorini ise daha pahalı.

Adada Osmanlı'lardan kalan birçok eser var. Büyük bir çoğunluğunu da camiler oluşturuyor.

En sevdiğim kareyle bitiriyorum. Oldum olası böyle kemerleri çok sevmişimdir. Bu fotoyu çektikten sonra yavaş yavaş gemimize doğru yol  aldık. Ertesi gün bizi Mykonos bekliyordu ve açıkcası Mykonos için çok heyecanlıydım:)))

Elbise / Dress: Mudo
Çanta/ Bag:  Mango
Sandalet / Sandals: Nine West
Turban Saç Bandı / Turban Hair Band: Nurs blog

1. Ne kadar güzel bir yemiş, bu arada sende çok güzelsin cnm😊

2. hayırlı olsun Meliscim mutluluklar dilerim :)

3. Bu yaz 5 gün Rodos'ta kaldık ve süperdi. Adanın doğu sahilleri inanılmaz güzel. Denizi, plajları olağanüstü. Özellikle Lindos, Tsambika, Anthony Quinn Bay ve St. Paul's, harika. Bir daha fırsatınız olursa Rodos'a ayrı bir ziyaret yapmanızı şiddetle tavsiye ederim:)

4. Eğlenceli ve keyifli bir gezi olmuş anlaşılan herşey harika . Bizde sayende oraları kıyısından köşesinden görmüş olduk . Yazının devamını merakla bekliyorum canım :) Tabi kına ve düğün detaylarını da...

5. aiy harika fotoğraflar! devamını merakla bekliyorum..

6. canım çok tebrik ederim Allah bir yastıkta kocatsın :) fotoların harika... Özellikle Santorini'yi çok merak ediyorum :)

7. you look adorable! fantastic place <3

8. Aaa hangi ara evlendin :) kaçırmışım. Rodos'tan daha güzel görünüyorsun. Ayrıca son kareyi çok beğendim ben de. Kemerin üzerindeki çiçekler harika

9. Canım Nikah'ta bir peri kızı kadar güzeldin:)! Size bir ömür mutluluk diliyorum. Senden uzun süredir yayın olmayınca detayları haliyle merak ettim;)) İnstagramdan bir kısmını görsem de... kına gecesi ve turunuzda yer alan fotoğraflar ve İzmir detaydan da fotoğraflar olsa sanki hiç ayrılmamışız gibi olur belki;))!... Şaka bir yana bu güzel tur benim de içimi açtı ve yayınlanan fotoğraflardan hayli etkilendim, doğal ve bozulmamış bir yapı var anladığım kadarıyla.. Yeniden yayınlayacağın fotoğrafları merekla bekliyorum. Sevgiler:).

10. ayyyy meliscim ben evleneceğini bilmiyordummm :)) hayırlı uğurlu olsun çok sevindim canım benim :) şahane görünüyorsun :) mutluluklar diliyorum :))

11. çok güzel kareler, ışıl ışıl, seyahat etme isteğim uyandı resmen, bu arada mutluluklar diliyorum tekrar :)

12. Melis'çiğim, senden haber almak, yüzünün güldüğünü görmek ne güzel !
    Rodos'ta ne güzel kareler yakalamışsın, ada da sen de harika görünüyorsunuz.
    Sevgilerimle

13. fotoğraflr şahane :) bende haziranda evlendim taşındım mutluluklar dilerim :) bundan sonra takipteyim bana da beklerim. Ayrıca balayı içinde güzel yerler :)

14. cannım tebrik ederim bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ikinizede :))
    sizden boy boy bebişler bekliyoruz artık !!
    biliyorsun bizde gidişat şöyle oluyor '' yokmu biri - düğün ne zaman - daha çocuk yokmu....'' diye devam eder :)))))))
    şaka bir yana dilerim güzel yüzün evlilikle dahada güler :))
    karelerde harika müthiş bir balayı olmuşa benziyor , sevgiler cnm :)

15. tebrik ederim canım benim, bir ömür boyu mutluluklar, sonunda bloga uğrayabildim :) tüm fotoğraflar birbirinden güzel canım, bayıldımmmm <3

16. Canımmm benim! Tebrik ederim, ömür boyu mutlu olun:) Harika bir balayı güzergahı seçmişsiniz. Fotoğraflar da sen de çok çok güzelsiniz:)

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))