19 Eylül 2014 Cuma

MYKONOS


 Ve işte geldik görmeyi en istediğim adalardan birine; Mykonos'a! Aslında biz  Yunan Adaları Cruise turuna çıkmadan önce Booking'ten Mykonos'ta güzel bir otele 4 günlük rezervasyon yaptırmıştık. Sonra internette ufak bir araştırma yapınca bu adayla ilgili duyduklarımız, okuduklarımız ve izlediklerimizden sonra 4 günlük bir süreyi bu adaya ayırmaktan vazgeçmiştik. Evet özgürlükler adası, herkesin tercihlerine saygı duyulan bir ada ama 1 günlük kalışımız sırasında bizleri o kadar da rahatsız edebilecek çılgın eğlencelerle karşılaşmadık.  

 Biz adada her yeri kendimiz keşfettik. Zaten Ets'nin yaptığı turlar da kendinizin de gidebileceği ''Super Paradise'' gibi birkaç plajı kapsıyordu. Bu turda sadece Mykonos'a servis hizmeti almak gerekiyor. Liman birazcık şehir dışında kalıyor. Ben bu adanın o daracık labirent gibi mavi-beyaz sokaklarında gezmekten çok keyif aldım. Aldığım keyif fotograflarıma yansıdı sanırım.

















 İşte geldik meşhur ''Super Paradise Beach''e! Buranın ününü çok duymuştuk. Açıkcası ben karşılaşacağımız olası manzara karşında biraz da ürkerek gittim:) Super Paradise Beach'in otobüsleri diğer halk otobüslerinden farklı. Küçük bir minibüs. Diğer otobüslerin ücretleri 2euro , Super Paradise'a giden minibüs ise gidiş dönüş için 8 euro.  Kupkuru çöl gibi yerlerden geçtikten sonra adanın öteki tarafına atıldığını düşündüğüm Super Paradise'a ulaştık. 

 Mykonos öyle yeşillik bir yer değil, hatta çöl kadar kuru. Ama böylesine kuru bir adayı bile bu kadar güzelleştirip böyle şirin bir yere dönüştürebilmek büyük bir başarı bence.  Super Paradise Beach de böyle kupkuru biyerin içerisinde.  Biz gittiğimizde plajda oldukça fazla sayıda Türk vardı. Adada gezerken de birsürü Türk'le karşılaşmanız mümkün. Çılgın eğlenceler, çırılçıplak güneşlenenler bunlara hiç rastlamadık. Nudistler plajın başka bir tarafındaymış zaten. Onun dışında tertemiz bir deniz, tertemiz bir plaj... Denizde bir tane yosun bile bulmak mümkün değil. Sadece biraz soğuk bir deniz. 




Mykonos'un  gecesi de bizim için oldukça sakin geçti. Deniz kenarında bir mekanda brşeyler içtikten sonra adanın labirent sokaklarında turlamaya devam ettik.





       Bunlar da Mykonos ilhamlarım. Bu tarz kolyelere burada çok rastladım. Yapmayı denemeyi düşündüklerim var aralarında.



 Meşhur Skandinavian Bar'ı nihayet bulabildik. Bizim gibi arayan Türk çiftler de vardı hatta. Barın yukardaki katı  oldukça kalabalıktı. Biz bu eğlenceye katılmayıp dışarıda girişte oturduk. Tam çarşı içinde olduğu için gelen geçeni izlemek çok daha eğlenceli geldi.

 Bu arada tatil bavulu yaparken Mykonos'ta ne giyebilirim diye planlamıştım. Ada mavi- beyaz olunca ben de bu pembe tulumu giymek istedim. Tulumun bohem havasının da adanın atmosferiyle iyi gideceğini düşündüm. Gündüz ada turu ve plaj yapınca bu kombinle oldukça rahat ettim. 
Ve yine en sevdiğim fotoyla bitirmek istiyorum bu postu. Değirmenlerin önündeki harika manzarayla... Ben Mykonos'un şirin labirent sokaklarını, tertemiz denizini ve plajını çooook sevdim. Sırada Santorini postu var beklemede kalın:)

Ne giydim / Outfit Details:
Tulum / PlaysuitBuradan  / Get it here
Çanta / Bag: Mango
Şapka / Hat: Collezione
Sandalet / Sandals: Mudo
Püsküllü Kimono/ Kimono with Tassels: Buradan / here

27 yorum:

  1. Gitmeyi çok istediğim yerlerden biri *.* Çok hoş fotoğraflar çekmişsin sende ^^

    YanıtlaSil
  2. Canim mavi, beyaz mekanlara pembe tulum iyi uymus gercekten.. Benim de bu yaz gezdigim yerlerin guzel guzel fotograflarinla yad etmek çok hosuma gitti. Aksamki kombinini de çok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaz aynı yerlere gitmişiz ne güzel:))) been o kadar sevdim ki bakmaya doyamıyorum! pembeyi özellikle seçtim cnm beğenmene çoook mutlu oldum:)

      Sil
  3. Çok güzel görünüyor herşey balayı diye buna derim harika :)

    YanıtlaSil
  4. what a lovely place!!!!! you look so beautiful <3

    YanıtlaSil
  5. WOW it looks amazing! and you look lovely, I adore the colour of your playsuit! X

    YanıtlaSil
  6. Canım ne güzelmiş oralar :) Sen de çok hoşsun tabi ki :)

    YanıtlaSil
  7. Ay ne güzel fotolar bayıldım.Ohh gezmişsiniz,sefasını sürmüşsünüz belli..))Ben de çok istiyorum Yunan adalarını gezmeyi ama çocuklarımın biraz daha büyümesi lazım galiba......)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm çok teşekkür ederim:)))) biraz yorucu bir tur dediğin gibi çocuklarının büyümesi daha iyi olabilir

      Sil
  8. Melis'çiğim, dediğin gibi çölü bile güzelleştirip önemli turizm merkezi haline getirmişler. Bizde ise en harika doğayı bile mezbeleliğe çevirmek gibi hoyratlık var.
    Harika kareler, fotoğrafçının da hakkını teslim etmek lazım :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowa Hanım çok teşekkür ederim..... Tespitlerinizde çok haklısınız , çok doğru bir gözlem. Mimaride de çok başarılılar ayrıca, tekdüze olabiliyor herşey, bembeyaz mavi mesela....çok sevdim o açıdan

      Sil
  9. aşık oldum ya ne güzel bi ada , çok fresh , gel gel diyor sanki bana :)
    sende pembelerle harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Tülaycım aynen ben de aşık oldum... çooook sevdimmmmm doyamadım hatta:))))) çok teşekkürler!

      Sil
  10. Nefis güzel bir yer:) bu arada tulum ne kadar yakışmış cnm:)

    YanıtlaSil
  11. canım şahane görünüyorsun, pembeler çok yakışmış, ahh bu tatil fotoğraflarının hepsine bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çoook teşekkkür ederim:)))))))))

      Sil
  12. Ay ay ay bu kiza evlilik cok yaradi ya!
    Hemen bu pembe tulumu aliyorum :D
    Optum cok seni!

    YanıtlaSil
  13. bende istiyorum ama bendeee
    harikasın tatlımmm
    pembe iyi seçim...

    YanıtlaSil
  14. Nasıl güzel bir renk seçmişsin Mykonos için! Bayıldım fotoğraflara, içim açıldı:)

    YanıtlaSil
  15. Hımm harika kareler bunlara yorum yazmadığımı yeni görüyorum. Müthiş, bayıldım ;) pembenin güzelliğine de aynı şekilde ;).

    YanıtlaSil
  16. Güzel yorumlarınız için çooook teşekkür ederim:)))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!