15 Ağustos 2014 Cuma

Yaz İndirimleri | Summer Sale!

 Yazın en güzel günlerini yaşarken indirimlerin de en güzel zamanlarındayız. En sevdiğim online alışveriş sitesinde çok güzel parçalarda indirim var. Herşey 9,90 $ ve kargo ücretsiz. Ben sizin için birkaç parça seçtim. Benim de bu indirimden birkaç siparişim oldu bile.

 Tüm indirimli ürünleri buradan inceleyebilirsiniz.

-----------------------------------------------
 I have amazing news for you! My fav online store have a big sale now. There are lots of hottest items. And  only 9,90 $ and shipping is free!   Don't miss it!




------------




Benim önceki postlarımda giydiğim ve hala çok severek giydiğim bu beyaz güpür bluz de indirimde!

Beyaz güpür bluzWhite crochet top

Benim bir sürü favorim oldu sizinkileri merak ediyorum. 
Tüm indirimli ürünleri buradan inceleyebilirsiniz. 

6 yorum:

  1. ayhh ne güzel şeyler varmış öyleeeeee :)) hemen bakmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Meliscim şaşkınlığımı üzerimden atmam biraz zaman aldı demek ciddi ciddi bekarlar alemine veda ediyorsun :)
    Madem öyle bizde bütün aşamaları teker teker görmek istiyoruz :)
    Sadece bir gelinlik postu hazırlaman kimseye yetmez bence , davetiyeleri,nikah şekerlerini her ayrıntıyı merak ederiz biz!
    Maskeyle ilgili cevap yazdım okursun vaktin olunca , öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tülaycım artık zamanı gelmişti:))))) Mayıs ayı gibi nişanlandığımda bahsetmiştim aslında hatta söz elbisemi yayınlamıştım:p
      pek fazla bir detay yayınlayamadım yoğunluktan cnm çünkü bir yandan da başka bir şehire taşınma telaşı ile uğraşıyorum. Ama düğün geçsin eylül gibi biraz detaylardan bahsetmeyi düşünüyorum cnm:))) öpüyorum

      Sil
  3. Canım çok zevkli parçalar seçmişsin hepsine bayıldım. Başka neler var merak ettim doğrusu hemen gidip inceliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş şeyler var gerçekten bakmak gerek.

    YanıtlaSil
  5. lovely top with watermelon <3333

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!