4 Ağustos 2014 Pazartesi

Püsküllü Yelek Yapımı | DIY Fringe Vest


  Bu yeleği bir programda Ivana Sert'te görüp çok beğenmiştim. Maalesef onun fotoğrafını bulamadım. Yapımının çok kolay olduğu hemen farkediliyor zaten. Bana sadece giymediğim salaş bir penye hırka bulmak; kollarını ve etek uçlarını kesmek kaldı. 

This summer fringes are so popular. I got an idea and made an easy DIY fringe vest. Just find a loose cardigan and cut it. That's all. Now you can easily get the bohochic look.



Ben kestikten sonra hırkayı özellikle yıkadım. Böylece çok düzgün kesemesem de penye kumaş olduğu için içe döndü ve hataları kapattı.




14 yorum:

  1. Bayıldımmm :) acaba bende mi yapsam :)

    YanıtlaSil
  2. Cok orjinal banada degisik fikirler verdiniz tesekku ler guzel gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  3. Ayy canım harika olmuş , bayıldım doğrusu ;) püskül modasına uygun çok hoş bir çalışma yapmışsın ellerine sağlık.
    Hemen bende düşünmeye başladım acaba kesilecek ne bulabilirim kendime diye ;)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş, işin sırrı incecik ve düzgün fizik :) herşey yakışıyor maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir fikir bayıldım valla penye eteğim var maxi , onun üzerinde deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş ellerine sağlık bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Güzel fikir, cok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  8. Awesome post, sweety!! You look stunning!!

    Would you like to visit my blog sometime? Maybe we can keep in touch!!

    xoxo

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  9. Aaaa çok iyi olmuş!!! Valla bende kiyabilecgim bir penye hirka bulunca deneyecegim. :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel olmuş, eline sağlık tatlım <3

    YanıtlaSil
  11. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!