25 Ağustos 2014 Pazartesi

Püsküllü Kimono | Floral Kimono with Tassels


  O yoğun ve koşturmacalı günlerin sonuna geliyorum artık. Güzel şehrimdeki son günlerimde buradan bir stil postu daha yapmadan gitmek istemedim. Bu yaz çok severek giydiğimiz parçalardan bu püsküllü kimonoyu şehir hayatına beyaz pantolonumla uyarladım. Ama tatilde bikini üstüne, şort ve crop top'la birçok kombinimle kullanmayı düşünüyorum. Favorim jean şortlu kombinler. Yaz bitmeden kimonomun tadını çıkarayım derseniz buradan alabilirsiniz.

 Buarada yoğunluğumdan dolayı yorumlarınıza geç dönüyor olsam da güzel yorumlarınızı okumak beni bu dönemde gerçekten çok motive ediyor:))) Yeni düzenime ve hayatıma alışır alışmaz aranıza dönmeyi umuyorum.

  I'm very busy for a while for a good reason. Finally it happens. But I'm moving another city and these are my last days in my lovely city. So I would like to combine my floral tassels kimono for a city life. But I prefer to wear it with my shorts or bikini. So it will be ideal for my cruse holiday. Can't wait for it! You can get this kimono here.




Kimono : Buradan / Get it here
Crop top: Atmosphere+DIY
Pantolon / Jeans: Ali Mağazaları / from local shop
Ayakkabı / Sandals: Zara (old)
Çanta / Bag: Mudo


8 yorum:

  1. her zamanki gibi zarif zarif zarif !
    herşey süper olacak !

    YanıtlaSil
  2. Canım kimonoları seven biri olarak kombinini çok beğendim. Malum deniz olan bir şehirde yaşamadığımız için bu tarz kombinler benim içinde daha kullanışlı oluyor. Kimono nun desenleri püskülleri hepsi ayrı ayrı güzeller.
    Umarım yeni evinizde eşinle birlikte çok mutlu olursunuz. Kısa zaman da güzel dostluklar kurduk,şehirler farklı da olsa gönüller bir olsun yeter canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Tarzınızabayılıyorum...Çok güzel seçimler..

    YanıtlaSil
  4. Yine fistik olmussun tatlim ;)) iyi tatiller smdiden :**

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş gerçekten kimonon.Tabi kombinleme şekline de bayıldım.Harika..))

    YanıtlaSil
  6. Kimono çok yakışmış. Çok güzel kombinlemissin canım. Çantanı da çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  7. Melis'çiğim, sana yeni yaşamında mutluluklar dilerim ! Çok arzu ettiğim halde seni gelinliğinle göremediğim için çok üzgünüm. Eminim, muhteşem bir gelin olmuşsundur. Çok öpüyorum canım, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!