13 Ağustos 2014 Çarşamba

Flamingolu Çanta | Flamingo Clutch Bag


 Flamingo ne tatlı ne kadar güzel bir hayvanmış ve iyi ki bu sezon bu keşfedilmiş. Çok fazla clutch kullanmayan ben bile bu tatlı detaylı çantaya dayanamadım. Bu figure tropikal çiçeklerle de çok güzel gittiği için bu yaz yine kullanmayı çok sevdiğim gömleğimle kombinledim. 




Çanta / Bag: Nurs blog
Gömlek / Shirt: Stradivarius ( kuzenime teşekkürler:)
Şort / Shorts: Markasız / No Name
Sandalet / Sandals: Nine West
Bileklikler / Bracelets: Ben yaptım / DIY by me
Gözlük / Sunnies: Tidestore

13 yorum:

  1. Gene çok hoşsun , endamına bayıldım , çanta Nur un elinden , harika !!!

    YanıtlaSil
  2. ayhh çantan çok tatlı çokkk bayıldımm :)))

    YanıtlaSil
  3. Çantan çok orjinal görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Kombine bayıldım canım, tropikal desen ve flamingolu clutch harika uyumlu olmuş. Yine zevkine hayran kaldım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. yine çok güzelsin fstığmm:) kümbin şahane:)

    YanıtlaSil
  6. bende ayri bayildim bu clutch'a canim! ama senin en cok bu rengarenkligini seviyorum - cunku tam benim zevkim!

    Cok seviliyorsun
    B.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım bende cluctha!!! *.*

    YanıtlaSil
  8. enerjisi yüksek çiçek gibi bir kombin olmuş :)
    beyaz şortdan asla bıkmayanlardanım ben sende çok ii kombinlemişsin cnm , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Çok sevmiştim bu çantayı ve bayılıyorum, çok hoş duruyor gerçekten özellikle de bu güzel gömlekle nasıl da hoş. Beğenerek kullandığın belli oluyor canım.

    YanıtlaSil
  10. Bence de iyi ki bu sezon trend oldu flamingolar pembiş pembiş çok yakışıyorlar her yere :) gömleğin sandaletlerin bayıldım sana yine güzellliiik :)

    YanıtlaSil
  11. your shirt is so pretty!!! <3333

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!