18 Ağustos 2014 Pazartesi

Ayvalık Instagram Günlüğü ve Son DIY'ler | Instadaily and Last DIY Tutorials


 Ayvalık'tan geleli birkaç hafta geçti ama yoğunluktan zamanın nasıl geçtiğini bile fark etmekte zorlanıyorum. Oradaki sessizliğine, temiz havasına, domatesin en kırmızısına, temiz denizine doymak mümkün değil. Yenilenme yeri gibi. Tek sorun gsm operatörünün internetinin aşırı yavaş olması. Bu yüzden de ancak Instagram paylaşımları yapabildim. 
Beni Instagramdan takip etmek isterseniz: http://instagram.com/melisliciousblog

  A few weeks ago I was on holiday in our summer house in Ayvalık. This is such a cute and natural place in Aegeansea coast. And also a renewing place with fresh air, fresh fruits and vegetables and clean sea. I already miss being there! 

You can also follow me on Instagram: http://instagram.com/melisliciousblog


Yeni DIY'ler için taşlar topladım. Yeni bileklik ve kolyeler yaptım. En çok da deniz ve güneşin tadını çıkardım:)








9 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor orası. Fotoğraflarda keyifli görünüyorsun :) Kolyen de çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. vakti geldiğinde değilde biz istediğimizde biten tatiller yapabilsek keşke.. deniz, güneş,kum.. bu üçlüden vazgeçmek ve hayatın kaosuna geri dönmek ne kadar zor geliyor insana, bende dün gece dönüp bu sabah bu duygularla uyandım yataktan.. en güzellerini tekrar yapabilmek dileğiyle, herşey çok keyifli görünüyor fotoğraflarda

    YanıtlaSil
  3. ne güzel rengarenk fotolar, içim açıldı :)
    Kolye ve bileklikler de pek hoş ;)

    YanıtlaSil
  4. Pembe püsküllü şıklık favorim !

    YanıtlaSil
  5. ne güzel resimler :)
    Ayvalık cennetten bir parça sanki , şeytan sofrasından güneşin batışını izlediğim günü hiç unutamam hala
    beyaz bluzun omuz bitiş noktası acayip ii bayıldım , bi daha görmek isterim kombin yaparsan :)
    düğün telaşın için elimizden bişi gelmiyorki keşke yakın olsaydık bayıla bayıla yardım ederdik ama neyysee , sana çok çok kolaylıklar diliyorum cnm :)

    YanıtlaSil
  6. zevkle takip ettim canım instagramdan :) fotolar çok güzel ne kadar da iç açıcı süpersin :)

    YanıtlaSil
  7. Fotolar civil civil, kolye ve bileklikde çok hoş. İnsan böyle iç açıcı kareler görünce yazın bitmesini istemiyor. :)

    YanıtlaSil
  8. Rengarenk fotoğraflarınla içimi açıyorsun canım benim <3 Evlenmeden önce bende tatillerimi ayvalıkta geçirirdim, bende yeri ayrı oraların :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel, ne güzel fotoğraflar canım! Öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!