18 Temmuz 2014 Cuma

Tidestore Tropical Desenli Pantolon | Tidestore Tropical Print Pants


 Sanırım bu yaz çiçek desenlileri bir kenara atıp giymekten bıkmayacağım deseni buldum. Çocukluğumdan beri tropikal deseni çok severim. Çünkü bana hep tatili, denizi, rahatlığı hatırlatır. Pantolon Tidestore'dan. Fiyatlar uygun kargo hızlı ürün kalitesi de gayet güzel. Ürün kargoya verildikten sonra 2 günde elimde oldu.

Buarada buaralar tatilde oldugum icin yorumlara geç donebilirim. Ama instagramdan aktif olmaya calisacagim. 

  Tropical prints are the hottest trend of this season. I always love this print. It reminds me hot summer days, sea and holiday. No doubt this is my favourite pants for this summer. I found it at Tidestore.com. This site is amazing, prices are reasonable and the quality and service is super nice and I recieved it very fast. You should take a look at this site.




-----------
Pantolon / Pants: Tidestore
Gözlük / Sunnies: Tidestore
Bluz / Top: Atmosphere
Çanta / Bag: Mudo
Sandalet / Sandals: Mudo
Kolye / Collar: Ben Yaptım / DIY by me

14 yorum:

  1. çok yakışmış pantolon çok ciciymiş:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ya bir kombin ancak bu kadar başarılı olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa Melis'cim çok hoşmuş bu desenli pantolon! Gerçektende bıkılmayacak gibi birşeymiş. :))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim tam yazlık olmuşsun :) Fotoğraflarda cıvıl cıvıl içim açıldı. Pantolon çok hoş ben de severim böyle tropikal desenleri sen de çok güzel kombinlemişsin zaten ne giysen ne yapsan yakışıyor tatlım :) Öpüyorum seni çok

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel kombin olmuş, çok beğendim. Bu kadar üstüne oturması ne büyük şans. Bluz ve kolye de nefis. Tatil deyince bak şimdi yarama bastın valla bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum, gitmek için gün sayıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Ayy canım harikaymış bu pantalon , kombine ve fotoğraflar yine süper olmuş. Bakmaya doyamadım :)

    YanıtlaSil
  7. Tropikal desen gerçekten tatili anımsatan bir desen çok yakışmış.
    Bu arada blogumda sorun var uyardığın için çok teşekkür ederim <3 belkide uzun zaman farketmeyecektim şu aralar çözmeye çalışıyorum
    İyi tatiller dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde giy Çok yakışmış Canım. Desen çok hoş tam mevsime yakışan türden:)

    YanıtlaSil
  9. bir "çok yakışmış" da benden:) bu saç modeli sana çok yakışıyor buarada

    YanıtlaSil
  10. yazın başından beri o pantolonu alsam mı almasam mı bir türlü karar veremedim, sana çok yakışmış tatlım benim <3

    YanıtlaSil
  11. Pantolona öldüm bittim bayıldımmmm nasıl güzel durmuş harika fiziğinde bebeğimmm :) Kırmızı çanta ve turkuaz kolyeyle ben önünde saygıyla eğiliyorum taptım resmen bu kombine :)) iyi tatilller kuşummmm öptümmm

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel bir pantolon bu böyle! Çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!