14 Temmuz 2014 Pazartesi

Tatil Alışverişi | Beach Essentials


 Dinlenmeye, denize, doğaya çok ihtiyacım olduğu koşturmacalı günler yaşarken online alışverişle aldığım bikinim şansıma çok güzel geldi. Bana small oldu. Ayrıca kendinden destekli ve cup kısmı güzel duruyor, askıları çıkabiliyor. Deseni de sezonun trendi tropikal desen. Ben parçaları ayrı ayrı düz bikinilerimle de kombinlemeyi düşündüm. Almak isterseniz bikini şu an burada indirimde.

 All I need is sun, sand and sea and just having rest in these days. My bikini is ready so I'm ready to go to summer house! You know tropical prints are very trendy. So I picked this lovely print and really love the quality and shape. If you like this you can get it here. Also it's on sale now!







Bikini Buradan | Get it here

18 yorum:

  1. öyle güzel bir renk paletinden seçmişsinki bir çok düz renk alternatifin olacak Meliscim :)
    ben gidemiyorum tatile , benim içinde yüz eğlen ama fazla yanma bence
    malum yakında özel günler yaşayacaksın , o porselen bebek yüzünü değiştirme bence tabii bu benim fikrim :)
    öpüyorum çok cnm sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de öyle düşündüm cnm pembe, yeşil siyah bikinilerimle kombinliycem:))))
      ben de annemlerle yazlığa gidiyorum aslında tam bir tatil sayılmaz ama birazcık dinlenmeye ihtiyacım var bu koşturmacadan sonra:) ama çok haklısın doktorum da aynı şeyi söyledi güneşe çıkma ve 45 faktör kullan dedi:)) öpüyorum ben de cnm!

      Sil
  2. hem renkler hem desen harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım :) şimdiden iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Canım renk,desen hepsi çok güzelmiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. bikinin denemeden uyması büyük şans gerçekten :) çok güzelmiş güle güle giy güzel bir tatil yap canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim:))) gerçekten büyük şans çünkü sadece orada verilen ölçüleri baz alarak aldım:P ama oturuşu, duruşu, kumaşı çok iyiymiş:))

      Sil
  6. Bikininiz çok harika! bu arada hemşeriymişiz çok mutlu oldum hemen takip ediyorum sizi sizde takip ederseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  7. Çığlık atmak istiyorum nasıl güzel bişi bu böyle! En güzel tatillerde giy tatlım:)

    YanıtlaSil
  8. Harikaymis canim. Bnde gectigimiz yillarda aldim etiketleri ustunde duruyor hala bakalim kismet bu yil etiketleri sokecekmiyim :)))))

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan çok beğendimmm :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. tatil alışverişi en sevdiğim! :)
    bikinin de çok tatlış canım, yaza en çok yakışan renkler! güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  11. Melis'ciğim nasıl güzel birşey bu böyle, o kadar keyifli ki, içim açıldı resmen. Harika. Her zamanki gibi çok zevkli bir seçim yapmışsın. Güle güle giy canım, ve güzel dinlen... hakettin iyi bir dinlenceyi, sevgiler:).

    YanıtlaSil
  12. Canım benim ne kadar cici bir bikini seçmişsin. Bayıldım tek kelimeyle. Güle güle giy. Güzel güzel postlar yayınla bize:)

    YanıtlaSil
  13. Süper bier seçim yapmışsın canım ! Desene de renklere de bayıldım, farklı kombinlere de çok uygun.
    Tatile, farklı bir ortama herkesin ihtiyacı oluyor, fırsat bulunca yapmalı. Gönlünce bir tatil olsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!