2 Temmuz 2014 Çarşamba

Maxi Etek | Maxi Skirt


  Maxi eteklerin bu yaz sıcaklarında bu kadar serin tutan rahat şeyler olduğunu bilseydim sanırım bu kadar yıl giymemezlik etmezdim.Hep temkinli yaklaşsam da şimdi birkaç renk daha ister oldum. Yavaş yavaş da tatil moduna girmeye başladım. Bu kadar yoğunluğun arasında minik bir kaçamak hayal ediyorum:)))

   I don't wear maxi skirt very often but the time when I discovered that they are very comfy, I wanna always wear them. This one also has a chiffon detail which gives a flying effect:))) In these days I feel like I miss the sea, beach and our summer house. Hope I can have a time to have a small trip:)


Etek / Skirt: Chicnova
Bluz / Top: Ali Mağazası
Yelek / Vest: export (local store)
Çanta ve Sandalet / Bag& Sandals: Mudo
Şapka / Hat: Collezione
Kolye ve Bileklikler/ Necklace and Bracelets: Ben yaptım / DIY by me

24 yorum:

  1. Hasir sapka ariyordum bendeee collezione a bakmak aklima gelnemisti hic :) harika gorunuyorsun canimn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm teşekkür ederim:))) Şapkayı geçen sene almıştım collezione'dan belki benzerleri vardır ama

      Sil
  2. Güzel olmuş, güzel de kombinlemişsin, herkese gitmiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yazın girilebilecek en rahat parça zaten, modelinde ki şifon detayı çok beğendim ben eteğe hareket katmış. Güle güle kullan canım sanada çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy gerçekten çok rahatmış cnm daha önce de giyseymişim keşke:))) çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Uzun etekleri bende cok giyiyorum cnm sanada cok yakismis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) ben de daha çok giyicem artık :P

      Sil
  5. Tatlımmm harikasın yine cok begendim! :)

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz etekleri çok seviyorum inanılmaz rahatlar :) Çok şık olmuşsun tatlım her zamanki gibi :) Öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcm çok teşekkür ederim, gerçekten çok rahatmış tiril tiril:))) öpüyorum!

      Sil
  7. çooook beğendim harika bir kombin olmuş

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlı bi etek ama! ♥

    YanıtlaSil
  9. you look so pretty and adorable!!! beautiful skirt :) Thank you so much for your lovely comment. Yes, you're right :)) I'm going to Alanya this summer :)

    YanıtlaSil
  10. her parçayı ayrı ayrı çok sevdim , harika görünüyorsun ve gerçekten rahat gibiler :)

    YanıtlaSil
  11. canım çok tatlı olmuşsun :) bu eteği bir yerde gördüğümü hatırlıyorum bayılmıştım hatta :)

    YanıtlaSil
  12. Yaz için çok kullanışlı bu tarz etekler tabi senin kombinini görünce bu etekler daha bir hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar yakışmış Melis'ciğim renk çok hoş. Model desen Şifon detayıyla beni gerçekten cezbetti! Kombinin tamamı harika durmuş. Güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  14. Etege bayildiim! Cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  15. Eteğin modeli çok hoş, sana da çok yakışmış Melis'çiğim. Diğer parçalarla birlikte nefis bir kombin olmuş, iyi günlerde giy.

    YanıtlaSil
  16. Oh wow, what an original maxi skirt! It looks fabulous on you, dear) That hat is also really chic, it makes the whole outfit looks complete! In addition, those photographs turned out so great;)
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  17. Eteğin çok güzelmiş canım.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzelsin yine canım:) Maxi eteklere mesafeli durma, pek çok zaman hayat kurtarıcı oluyorlar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!