11 Temmuz 2014 Cuma

Güpür Bluz Maxi Etek | Crochet Top and Maxi Skirt


 Böyle maxi eteklerin rahatlığını keşfettiğimden beri sürekli giymek farklı kombinler denemek istiyorum. Güpür de keten kumaşın doğallıyla çok yakıştırdığım kumaşlardan. Bu üstü de çok kullanışlı diye tercih ettim. Plajda da üst olarak giyilebilir, jean şortlarla da kombinlenebilir. Çok da serin tutan pamuklu bir örgüsü var.  Ayrıca şu anda indirimde buradan alabilirsiniz.

 I think this maxi skirts so comfy and chic for this hot summer days. Matching linen with crochet is also comfy and beachy:) This crochet top is very versatile. You can wear it with different styles and items. I wanna also wear it with jean shorts and bikini. You can get it here.





Güpür Bluz Crochet TopBuradan - Get it here
Etek / SkirtMudo
Ayakkabı / ShoesStradivarius 
Çanta / BagMudo
Kolye ve Bileklikler / Necklace and BraceletsBen Yaptım / DIY by me

23 yorum:

  1. güpür üste bayıldım çok güzel :) güle güle giy...

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış canım, uzun etek ve kısa üstler bu yaz benimde favorim

    YanıtlaSil
  3. Meliscim seni görünce içim açıldı :)
    mavinin rahatlatıcı etkisi birde üstüne beyazla kombinlemen harika , kolyeyi unutmayalım tabii oda müthiş
    sürekli Mudo'dayım ama bu eteği kaçırmışım
    gerçi sende durduğu gibi durmaz kolay kolay kimsede , senin bacak boyun iki metre falan var zira :))
    fizik süper olunca her giydiğin katalog tadında duruyor :) sevgiler cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Seni yerler yerler ne güzel olmuşsun yineee :)

    YanıtlaSil
  5. mavinin üzeride ki tonuna bayılıyorum.
    Çok hoş ve iç açıcı bir kombin olmuş.

    YanıtlaSil
  6. ayyy bayıldım canım bu renklerin güzelliği senin güzelliğin :) maksi eteklerin rahatlığı konusunda sana katılıyorum :) ama ben bluzuna bittim asıl çok romantik çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Eteğin rengi ne kadar güzel ♥

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok güzel olmuşsun canım..
    kesinlikle mavi senin rengin..
    tüm mavileri sana yakıştırıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Güzelliğim maşallah,her şey yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  10. Harikasın maşallah ,mavi senin rengin !

    YanıtlaSil
  11. ay çok hoşsun,yakıştırmış ve de hayran bırakmışsın

    YanıtlaSil
  12. Tüm parçalar ayrı ayrı güzel canım, sende herzaman ki gibi zevkli seçiminle üzerinde harika taşıyorsun. Çok yakışmış canım. Öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. Bluzun ne kadar şık melisçiğim. Kolyeyle etekle çok hoş kombin olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. Ince zevkini yine konusturmussun ve ben yine bilemedim, kiyafetlerinin guzelligine mi bakayim? yoksa senin guzelligine mi? Sahanesin...

    YanıtlaSil
  15. Yine harika gozukuyorsun canim , mavide ayri yakismis ♥♥♥

    YanıtlaSil
  16. Güpür ve danteli çok seviyorum bu sezonunda modası iyi ki moda olmuş çok güzel görünüyorsun canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. odunpazarı evleri fotoğraf çekimi için harika bir yer olmuş :)

    YanıtlaSil
  18. Güzel yorumlarız için çokkk teşekkür ederim çok mutlu oldum:)))

    YanıtlaSil
  19. dantel üste bayıldım canım, mavi etekle de çok yakışmış <3 bende uzun eteklere bakıp beğeniyorum ama kendime hiç yakıştıramıyorum :( sende harika durmuş <3

    YanıtlaSil
  20. I love this bright blue skirt.. linen is a wonderful fabric for summer! This cut is absolutely flattering to your figure!
    Beautiful top! You look similar to Kylie Minogue.. I think! ;)

    have a nice week
    greetings from Germany
    Dana :)
    http://danalovesfashionandmusic.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  21. Dantel bluz da etek de süper gerçekten. Çok güzel taşımışsın nasıl güzeller, harika kolyenle enfes uyumlular. Hemen o dantel bluza bakmalıyım;)))

    YanıtlaSil
  22. Maxi etekler-elbiseler yaz aylarında favorimdir. Beyaz bluzla muhteşem olmuş:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!