26 Haziran 2014 Perşembe

Tidestore Yaz Wishlist'i | Tidestore Summer Wishlist

  Her sezon olduğu gibi bu sezon da küçük bir wishlist var. Tam olarak istediklerimden çok trendler üzerinden gitmeye çalıştım. Bu yaz her yerde tropikal desenler var. Ben de bu deseni çok seviyorum. Yine çiçekli böcekli şeyler var tabi bol bol. Tabi şimdi bu kadar desenli seçsem de alışverişlerde hep bir düz beyaz bluze elim gidiyor:) Ama bunlar da görsellikleriyle beni mutlu ediyor. 

  As always (like every season) I have a wishlist again:) This time I tried to pick mostly the trendy items. You know tropical prints are the hottest items of this season and even I haven't got too much tropical printed items I really love this relaxing print. And again floral prints! These are from my new fav store: tidestore . The price are reasonable and you can find lots of stylish pieceses.

9 yorum:

  1. çiçekli pant. bende alıcam her ne kadar normalden kilolu gösterseler de sevdim bunları :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel renkler seçmişsin canım! En çok 4 numaralı şortu sevdim. Tatilde süper olmaz mı?:)

    YanıtlaSil
  3. İkinciyi ve mor ayakkabıyı alabilir miyim please:)))

    YanıtlaSil
  4. oh, I love your choice, all of those pieces are so feminine and pretty! Especially I enjoyed those blue sandals, it would be awesome to get this pair:)))) Thank you for sharing your choice, sweetie!
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  5. these floral shorts are so cute :)

    YanıtlaSil
  6. Renkler, desenler çok hoş...

    YanıtlaSil
  7. benim de favorim tek bantlı sandaletler.

    YanıtlaSil
  8. Çiçek desenli giysiler çok beğendim ama ayakkabılarda ayrı güzel doğrusu, hepsi birbirinden hoş, mor desenli ayakkabı ayrı bir güzellik doğrusu..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!