17 Haziran 2014 Salı

Özel Bir Günden Mavi Kalem Elbise | Scuba Pencil Dress


  Bu aralar bir koşturmaca bir telaşlar içinde olduğumdan hep bahsediyorum. O yüzden bu dönem stil postlarım yoğunlaştı. Çünkü DIY yapabilecek zamanı bulmakta zorlanıyorum. Ama kısa bir süre içindi yakında normal akışıma dönüyorum. Yazlık cıvıl cıvıl kolyeler bileklikler geliyor:)))

 Bu elbise özel günlerimden birinde giyildi. Kendisi söz elbisem:) Nişanımda da farklı bir model kabarık etekli bir elbise tercih ettim ama onu istediğim gibi fotoğraflayamadım maalesef. Ben yine elbisenin bir detayında değişiklik yaptırdım. Orijinal hali buradaki gibi omuz detaylı. Sanki beni boğdu bu omuz detayları. O yüzden çıkarttırdım.

  This a special outfit for me, from a special day and celebration. I got engaged in the previous days. I prefered a different dress for my engagement party but I wore this blue dress in a celebration in our home. This is really an amazing dress, love this fabric and the shape. You can find this dress here


Elbise / DressBuradanget it here
Bileklikler / Bracelets: ben yaptım / DIY by me
Ayakkabı / Stilettos: Choies


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


26 yorum:

  1. cok sıksın :) mavı sana tenıne cok yaksımıs

    YanıtlaSil
  2. çokkk yakışmış mavilerrr saç renginle çok uyumlu olmuş bayıldımmm :) buarada blogumda çekiliş var beklerim tatlım öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum cnnm:))) en kısa zamanda katılmaya çalışırım

      Sil
  3. Tatlım harika olmuşsun bayıldım nişanında giydiğin elbiseyi baya merak ettim :) öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkür ederim maalesef nişan gecesi bir telaş bir aksilik hiç istediğim gibi foto çekemedim çok üzüldüm:(

      Sil
  4. Aaay yavrum cok tebrik ederim Allah utandirmaisn mashallah sana. Coook optum kiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy tatlışım benim çok sağol güzel dileklerin için güzel kalpli güzel arkadaşım benim:)))))

      Sil
  5. Sende ne giysen oluyor kardeşim ben ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha:))) tatlımmm benim o senin güzel görüşün çok teşekkür ederim:P

      Sil
  6. Fotoğraflar harika çıkmış canım, bayıldım söz elbisene rengiyle ve duruşuyla süper olmuşsun;) Saçlarda ayrı güzel olmuş doğrusu bahsettiğin renk hakikatten çok güzel uygulanmış;))! çok yakışmış. Başka bir zamanda giyilebilecek güzellikte bir elbise bu, çok güzel bir tercih.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çok teşekkür ederim:))) çok mutlu oldum beğenmene.... saçlarım içime çok sindi gerçekten bu sefer daha iyi geldi bana:P elbise de dediğin gibi çok yerde giyilecek bişey oldu kullanışlı bir parça:)

      Sil
  7. aaaa çok güzel elbisen canım... masmavi gökyüzünü arka fona alarak çekim yapman da süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çok teşekkür ederim :))) bir mavi hayranı olarak böyle maviler içinde olunca çok mutlu oldum:P

      Sil
  8. Elbise seçimini çok beğendim canım, fakat herkese uygun bir elbise değil.Ama sana tam anlamıyla cuk diye oturmuş. Çok çok yakışmış canım , fotoğraf arka fonuda nekadar uyumlu olmuş elbisenin renklerine. Herzaman dediğim gibi süpersin. Öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ediyorum. Biliyosun senin zevkini çok beğenirim çok uyar zevklerimiz o yüzden daha da bi mutlu oldum:))) Fotoğrafları çekenin eline sağlık valla ne güzel kareler yaratmış ben farketmeden:P

      Sil
  9. aaa canım hayırlı olsun nişanlı olduğunu bilmiyordum :) Allah tamamına erdirsin inşallah. Elbise çok güzel ve özellikle rengine bayıldım. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm yeni nişanlandım zaten:))) güzel yorumun için de çok teşekkür ederim

      Sil
  10. meliscim çok çok tebrik ederim , bir ömür mutluluklar dilerim sana ve müstakbel eşine :)
    hayatımda gördüğüm en şık söz elbisesi desem yalan olmaz , payetsiz pulsuz drapesiz bir söz elbisesi görmek acayip iyi geldi :))
    ama nişan fotoğrafınıda çok merak ediyorum doğrusu
    bekarlar camiası güçlü bir kalesini kaybetti sende katıl bakalım tatlım evliler kervanına :)
    öpüyorum canım çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım cnm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:)))) Senin bu harika yorumların beni çok mutlu ediyor çünkü biliyorsun zevkine çok güveniyorum.... Nişan fotoğrafları maalesef istediğim gibi olmadı çok üzüldüm o yüzden. Ama belki küçük detayları paylaşmak için bir post yapabilirim çünkü yine DIY 'lar yaptım duramadım:P çok öpüyorum ben de cnm....

      Sil
  11. I love the shoes and hair most
    tobelikealady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. aiy elbise harikaymış! süper bi seçim yapmışsın canım deseni çok sevdim, sana da inanılmaz yakışmış! kocaman öperiiim :*

    YanıtlaSil
  13. kuzumm ne kadar zarif olmuşsunn
    o gülen yüzün hiç solmasın olur mu
    hep mutlu ol

    YanıtlaSil
  14. Canım bir ömür boyu mutluluklar dilerim, Allah tamamına erdirsin :) Bu arada elbise yaka detaysız da pek yakışmış sana <3

    YanıtlaSil
  15. Canım benim, çok çok mutlu olun:) Sözünde de muhteşem görünmüşsün tatlım. Çok yakışmış elbisen. Nişan elbisenden de bi fotoğraf bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!