24 Haziran 2014 Salı

Kendin Yap: Püsküllü Etnik Bileklikler | Ethnic Tassel DIY Bracelets


  Geçen yazdan beri devam eden püsküllü detayları ben de DIY'larımda bolca kullandım galiba. Ama bu sezon da yoğun olarak kullanmaya ve her yere minik bir püskül kondurmaya devam ediyorum:) Bir de bunlara etnik desenler eklenince daha da bir güzel tamamlanır oldu. Bu etnik detayı da çok sevdim, bileklik dışında başka DIY projelerimde de kullanmayı düşünüyorum. Devamı gelecek:)))

  I love using tassels and ethnic details on my DIY tutorials. You know they are very popular from last SS season. But even I made lots of things with tassels, now I''m thinking to DIY more! Maybe I can add tassels on my beach dress, clutch, shorts... Also I think these ethnic patterns are so cute. So keep following there will be more DIY tutorials with tassels and ethnic details on my blog.




 Bu arada nedenini bilemediğimiz bir şekildebazılarımız blogger okuma listemizdeki yayınları göremiyorum. Böyle mi devam edecek maalesef bir bilgim yok ama Google plus facebook ve instagramda oldukça aktif olmaya çalışıyorum. 
            Oralardan da takip etmek isterseniz: 
           Google plus  |  Bloglovin  |  Instagram  |  Facebook

16 yorum:

  1. Tatlim sahane olmuslar :) bu arada bu sorun hepimizde var sanirim umarim duzelir :(

    YanıtlaSil
  2. Sen yaparsın da kötü mü olur bebeğim beniiiim :) Püskül ve etnik desenler bence de inanılmaz uyumlu oluyor, yaz için harika :) Öpüyorum kocaman seniii :))

    YanıtlaSil
  3. Enfes çalışmalar doğrusu hayran kalmamak elde değil nasıl içi gidiyor insanın, böylesi incelikli çalışmalar da ancak senden beklenirdi canım, çok beğendim, ellerine sağlık, güzel günlerde kullan ki bence hiç çıkartma;)))! Zira öyle güzel yaz renkleri kullanmışsın ki hepsinde yazın her biri favori olacak türden. Mühtiş!

    YanıtlaSil
  4. Meliscim püskül detaylı olan eminim çok daha zahmetlidir ama ben ikinci yuvarlakdaki çapalı beyaz bilekliğe daha çok bayıldım. Her zevke hitap eden tasarımların oluyor mutlaka. Ve yine tekrarlıyorum takılarını markalaştırmalısın bence. Marka adı da -Melis's- olabilir mesela :)

    YanıtlaSil
  5. Canım yaa yine harikalar yaratmışsın, tek kelimeyle bayıldım. Ne kadar muntazam yapmışsın o bileklikleri ellerine sağlık. Çok değişik farklı bir tarz yakalamışsın,ne desem bilemedim on numara olmuş ;)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel canım :)

    YanıtlaSil
  7. Melis'çiğim her biri ayrı güzel, her birinde bolca emek ve ince zevk var. Yakınen görmüş olarak çok beğendim, ellerine sağlık.
    Blogger'daki durum genel bir arıza, yakında düzeltirler.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Blogger düzeldi nihayet. Bu arada kalın pembeli olan harika çok beğendim...

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller,özellikle 3 püsküllü olana bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. Her yaptığın o kadar güzel oluyorki bunu da çok beğendim. Harika olmuşlar. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. bilekliklerin hepsi çok şeker cidden çok hoşlar:)

    YanıtlaSil
  12. Canım ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık bayıldım :) Cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  13. oh, those ethnic bracelets are wonderful and so original! It's really nice when you can do something with your own hands, I personally can't live without doing something by myself:)

    YanıtlaSil
  14. Güzel yorumlarınız çoooook teşekkür ederim! Çok mutlu oldum:)))

    Thanks a lot!

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş bileklikler tatlım! Bayıldım her birine:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!