20 Haziran 2014 Cuma

Kelebek Desenli Elbise | Butterfly Print Dress


  Böyle kelebekli çiçekli böcekli şeyler giymeyi biraz güneş görmeyi özledik sanırım. Çünkü hala ara ara bol bulutlu, yağmurlu günler görüyoruz. Bu iki parça görünümlü elbisem yine tereddütle aldığım bir model olmasına rağmen geldiğinde çok şirin bulduğum bir model oldu. Artık böyle desenli şifon elbiselerimizi giyip tatil moduna geçsek ne güzel olur değil mi?:)))

  I think I really miss the sunshine and wearing cute printed summer dresses. Because the weather is still rainy and dark sometimes. This fake piece butterfly print dress is perfect for summer holidays. Love it's nice texture and flying skirt:))) And absolutely love this lovely print!



Elbise / Dress: Buradan- get it here
Çanta / Bag: Mudo
Babet / Flats: ZARA
Bileklikler / Bracelets: Ben yaptım / DIY by me


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


21 yorum:

  1. Canımmm ne kadar güzelsin yine! Saçlarına bayıldım bu arada ne zamandır söyleyeceğim unutuyorum hep:) Çok yakışmış elbise, mekan da çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmm çok teşekkür ederim:))) o gün boyatıyorum demiştim ya ig de işte son hali böle oldu:P Mekan tanıdık gelmiştir belki :))))

      Sil
  2. elbisen çok tatlı ve sana çok yakışmış canım resimleri çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar kelebeğe de böyle bol ve rengarenk çiçekli bir park yakışırdı. Sanırım Sazova Parkı. Elbise üzerinde harika görünüyor ayrıca saçlarına bayıldım. Rengi de dalgalı modeli de sana çok yakışmış.
    Sanırım iklim değişiyor. Amazon ormanlarındaki iklim gibi oldu, öğleden önce güneşli öğleden sonra yağmurlu.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nevin Hanım doğru tahmin ettiniz Sazova Parkı:)))) Çok teşekkür ederim sevgiiler!

      Sil
  4. sarışın hatunum benimm
    cıvıl cıvıl harika görünüyorsun yinee
    öperim seniii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmmmmm:)))) öpüyorum çok:P

      Sil
  5. Süper görünüyorsun Melis'ciğim. Rengi de Modeli de harika elbisenin cıvıl cıvıl iç açıyor;) güzel günlerde giy canım:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) sevgiler

      Sil
  6. Yakından görme şansım da olduğu için biliyorum, çok yakışmış canım. Elbise de sende çok güzelsin. Bu kelebekli elbise çiçeklerin içinde gerçekten cıvıl cıvıl olmuş. Bu saç rengi zaten sana çok yakışmış. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmmm çok teşekkür ederim:)))) çok mutlu oldum beğenmene:P sevgiler

      Sil
  7. Bahar çiçekleri gibisin çok yakışmış saçlarda harika bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. Canım benim ben babetlere bittim :) Her zamanki gibi çok hoşsun tatlım bu elbise de çoook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  9. sizi hangi ünlüye benzettiğimi bir türlü bulamadım. Ama çok hoş bir bayan olduğunuzu siz bilin yinede sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok hoşsun hersey sana çok yakışıyor. Bayıldım kombinine. Elbisen ne kadar güzel öyle bayıldım sana. Süpersin canim :)

    YanıtlaSil
  11. Herşeyinle ışık saçıyorsun , çok güzelsin !

    YanıtlaSil
  12. etek ve bluz gibi durmuş elbise, modelini çok beğendim, sana da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!