6 Haziran 2014 Cuma

Çiçekli Harem Pantolon ve Rahat Kombin | Floral Print Harem Pants and Comfy Look

 Yoğun geçen bu günlerde, koşturmaca içinde olduğumdan rahatlığım biraz daha ön planda. Bu harem pantolonu da o yüzden tercih ettim, hem ince hem de esnek kumaşını hem de desenini sevdim. Bol bol giyerim gibi görünüyor. Bu aralar dinmeyen yağmurlara şikayet etmemeye çalışıyorum ama arada güneş de yüzünü gösterse ve enerjimiz yükselse:) Foto çekilmemiz de daha da kolaylaşır böylece... Bugünki çekimler oldukça doğal oldugum rahat bir günden olsun.

 Comfy harem pants are my fav in these busy days. You can look comfy and chic with them. Also I found this lovely chinese floral print very cute. Just wear it with sandals and add some color. You're ready for hot summer days. By the way I'm so sick of these rainy days and waiting for the sun. Hope we can see some sunshine and take some pics.


Pantolon / Pants: Persunmall
T-shirt: Export
Ayakkabı / Shoes: Zara (eski/old)
Çanta / BagMudo
Kolye / NecklaceDIY by me


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on












16 yorum:

  1. çok da güzel olmuş pek de güzel olmuş :) gözlüklerde çok güzel sende öyle tabisiiiii :***

    YanıtlaSil
  2. Pantolonun yakışmış, yağmurdan kurtulmamız zor görünüyor ama bununla yaşamaya alıştım galiba :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim tatlımm :*
    ben de bu pantolonlara bayılıyorum, kombinlemesi biraz zor olsa da son zamanlarda favorim :)

    YanıtlaSil
  4. Yine süper olmuşsun canım. Rahat kombinleri ayrı bir seviyorum bende. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok rahat görünüyor ya bayılıyorum boyle yazlık pantolonlara efil efil :D

    YanıtlaSil
  6. Seni cici kiz seni, icimi aciorsun :P
    Seviyorum seni bitanesi

    YanıtlaSil
  7. eee boy uzun olunca işte böyle yakışıyor haremler :)
    rahat kombininle bile çok şıksın
    nasıl başarıyorsun bilmem ama hep fresh ve göz alıcısın
    Allah nazarlardan korusun seni tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. Pantolon un çok benzeri bende var canım sana da çok yakışmış çantanda çok hoş:)

    YanıtlaSil
  9. Canım bayıldım harem pantolonuna :) bende geçenlerde karar aldım yazın jean giymicem artık hep tiril tiril şeyler alcam diye :) bu da nefis bir fikir oldu bana :) öperim çok

    YanıtlaSil
  10. canım pantolon çok yakışmış <3 sitede ki harem pantolonların üstte duruşundan emin olamadığımdan almaya cesaret edememiştim sende görünce çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  11. Rahat ve ferah olduğu kadar şık da görünüyor. Çok yakışmış, iyi günlerde kullan canım.
    Sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim bende alsam mı acaba hem rahat hem şık :)
    Saç örgünde çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  13. Canım çok güzelsin yine! Ben de çok beğeniyorum bu pantolonları ama devasa basenlerimle giyemiyorum:( Muhteşemsin! Öpüyorummm:)

    YanıtlaSil
  14. Bu pantolon hem şık hem de rahat bir model hakikatten, bir harem pantolon için bu kadar güzel bir renk ve desen seçilebilirdi bence çok çok beğendim canım, güzel günlerde giy;) sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!