27 Haziran 2014 Cuma

Bir Piknik Günü: Fileli Bluz ve Pembe Spor Ayakkabı | Mesh Top and Pink Sneakers



  Haftasonu çok sevdiğim arkadaşlarımla tatlı bir piknik yaptık. Bu aralar havaların durumu belli olmasa da şansımıza hava da güzeldi. Şehir içinde böyle güzel kaçamaklar yapabildiğimiz için şanslıyız. Bu kareler de o eğlenceli günden. Rahat parçaları seçtim. Özellikle de pembe nike'larımı ayağımdan hiç çıkarmak istemiyorum, günlük hayatımda neredeyse bütün kombinlerimde benimleler:)

 Last weekend I had an amazing picnic with my lovely friends. I prefered to wear my tropical printed mesh top and pink sneakers and got a comfy look. This sneakers are very comfy I wanna always wear them. They go well with everything and give the perfect energy.




Bluz / TopAtmosphere (export)
Jeans: Asos
Ayakkabı / SneakersNike
Bileklikler / BraceletsBen Yaptım / DIY by me

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


16 yorum:

  1. regülatör mü burası neresi neresi :))
    her zamanki gibi şıklığımız üzerinde maşallah tüüüü tüüüü ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tatlım kanlıkavak:))) çok teşekkür ederim rahat doğal bir kombin oldu:P

      Sil
  2. Ne kadar tatli bir kombin olmus cnm:)

    YanıtlaSil
  3. Ayy canım fotoğraflar yine süper ;) gerçekten eğlenceli ve keyifli bir piknik oldu tekrarlanması şart. Bluzunu çok beğendim sana da çok yakışmış. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel enerjili bir gün olunca tabi fotolara da yansımıştır:)))) öpüyorum ben de tekrarlayalım:P

      Sil
  4. ne rahat bir kombin olmuş mekan zaten muhteşem görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle rahat ve eğelnceli bir piknik gününden cnm:))) Mekan da porsuk kenarında:P

      Sil
  5. Çok tatlı resimler yine Meliscim kıyafetlerin de çok şeker çok yakışmış yazın gelmesi ne güzel değil mi :) her şey renkli .
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bebekken pembeyi kodluyorlar bünyeye sonra yaş kaç olursa olsun vazgeçemiyoruz :)
    ben bile hala bu yaşta pembeciyim ama sende çok şeker durmuş
    hele nayklar nasılda tatlı , hep giy meliscim ben görmekten sıkılmam onları :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir gün, mekan, model, kombin güzel, bu da fotoğraflara yansımış.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Canım fotoğraflarda enerji saçıyorsun :) Bayıldım kuzum sana böyle yüzümü güldürdün :) Kombin bileklikler mekan her şey harika :) Özledim Eskişehir'i :( Bu arada spor ayakkabılarında daha önce gözüm vardı mağazada görüp çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel kareler bunlar.Sen güzel,mekan güzel,bilekliğe bayıldım.Ayakkabıların da rahatlığı belli zaten.Yine çok hoşsunn....)))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yermişş burası bayıldım !:)
    Kombinde çok uyumlu olmuş rahat ve şık ayakkabılar favorim :)))

    YanıtlaSil
  11. Yaa siz yine birlikte gittiniz değil mi pikniğe!? Bir gün de Ankara'ya gelin hep beraber:) Bayıldım fotoğraflara, harikasın tatlım:)

    YanıtlaSil
  12. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!