9 Haziran 2014 Pazartesi

Beyaz Gömlek Siyah Stiletto | White Shirt and Suede Heels


  Bazı ayakkabılar vardır, çok istersiniz hayalini kurarsınız. Bu stiletto da benim için öyle oldu. Neredeyse 1 senedir siteyi açıp hep bu ayakkabıya bakıyordum. Bilek detayı olduğu için elbiselerle de harika durabilen bir model. Ben bu sefer oldukça sade bir kombinle kullanıp ayakkabıyı ön plana çıkarmak istedim. Bu arada bu yurtdışı alışveriş sitelerinden ilk ayakkabı alışverişim ama kalitesi ve derisi beni gerçekten şaşırttı, çok beğendim.

  I've dreaming for these amazing stilettos for a long time. They are really amazing, has a soft leather and goog quality. Also looks elegant and sexy! I really love this babes.. I'm sure I will wear them many many times:)


Ayakkabı/ Shoes: Choies
Gömlek / Shirt: Mudo
Jeans: Asos
Kolye / Necklace: DIY by me

20 yorum:

  1. İşte bende bu ayakkabının nude rengini istiyorum çok ama çok güzel ya !

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı çok zarif hemen girip bakıyorum bende, sen zaten süpersin her seferinde aynı şeyi yazmayım diyorum ama :))

    YanıtlaSil
  3. Bilekten bağlı ayakkabılar gerçekten çok şık duruyor
    çok yakışmış tatlımm
    güzel günlerde kullan
    aynı hisleri bende şu an bolca gördüğümüz ipli zara modeline karşı besliyorum ama parama kıyamıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. şahaneymiş sahiden,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten ayakkabılar harikaymış canım, güle güle kullan. Bu kombin de çok güzel ama dediğin gibi elbise ile de süper olur.

    YanıtlaSil
  6. sade, şık ve güzel bir kombin olmuş :) hatta günü kurtaran kombinlerden biri bence :) ayakkabılar <3

    YanıtlaSil
  7. güle güle giy canım, bayıldım ayakkabılara <3

    YanıtlaSil
  8. Tam benlik bir kobin olmuş cnmm,hem basic hemde şık ;)

    YanıtlaSil
  9. Tatlım tam anlamıyla bayıldım sana sade ve şık :) stilettolarını güle güle giy canım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  10. Ayakkabılar çok şık ben gömleği de sevdim çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok beğeniyorum bu ayakkabıları ama çocuklarla giyemiyorum.Çok güzel olmuşsun canım yine.Maşallah...

    YanıtlaSil
  12. Çok yakışmış, yine harika görünüyorsun. Kırmızı güllere ayrıca bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler:)))))

    YanıtlaSil
  14. FISTIGIM SAHANESIN BU SADCE VE SIK KOMBIN SACLARIN VE SEN NEFISSINNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  15. you look so pretty!!! amazing shoes <3

    YanıtlaSil
  16. canım ne kadar şık olmuşsun :) ayakkabıları çok sevdim ben de benzer birşey arıyorum sadece parmak kısmı açık olsun istiyorum :) bakalım ne zaman bulcam :)

    YanıtlaSil
  17. Canım harika görünüyorsun, çok beğendim tüm detayı, ama ayakkabı hakikatten insanı 12'den vuruyor doğrusu;))) çok güzel seçimler yapmışsın yine..:)) güzel günlerde giy Melis'ciğim.

    YanıtlaSil
  18. Tatlım yine ne kadar güzelsin! Ayakkabıların çok çok yakışmış! Öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  19. You are dressed simple but tasteful, I love such minimalist outfits. That pair of shoes is very chic, nice finc, dear;) Those photographs turned out so great as well, you always look very sweet and pretty;)
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!