13 Haziran 2014 Cuma

Bebe Mavi ve Mint | Baby Blue and Mint Green


  Mavi giymek bana hep iyi hissettiriyor sanki... Ama bebe mavi ve mint yeşilinin birleşimi daha da bir iyi hissettiriyor. Bu mavi oyalı bluzu alınca geçen yaz yaptıgım mavi-mint DIY yaka kolyem geldi aklıma ve o kolyemi takıp mint yeşili loaferlerimle giymek istedim bu bluzu. Bu arada bu etek ucu oyalı bluz de bu aralar en sevdiğim bluzum hep giymek için can atıyorum.

 Wearing something blue makes me happy and feeling good. But combining baby blue with mint green is feeling better than this. So when I remembered my blue-mint green DIY collar necklace, I wanted to combine my new blue top with mint green loafers. In these days this blue irregular hem top is my fav t-shirt, really love wearing it!


Pantolon/ PantsAli Mağazaları ( from a local store)
Ayakkabı / LoafersHotiç (eski sezon /old)
Kolye / CollarBen yaptım / DIY by me
Gözlük / SunniesSammydress

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


19 yorum:

  1. Tüm detaylar nasıl da güzel, evet bu renk sana çok yakışıyor Melis'ciğim, mavi ve mintler gerçekten de senin rengin, çok yaşıkıyorlar, saçlar da bu arada harika durmuş canım, çok yakışmış;)) süper görünüyorsun. Bu arada mavi bluzun enteresan modeliyle gerçekten yaz için çok güzel bir tercih, güzel günlerde giy canım:))).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok teşekkür ederim. Bu tonlar en sevdiğim tonlar:))) Mintle birlikte kullanmayı da çok seviyorum...

      Sil
  2. Canım bu mavi bluza bayıldım resmen,kenar detayları süper ayrıca ilham veriyor baktıkça. Kombinin renk uyumu ve tabi ki sen harikasın herzaman ki gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcım çok teşekkür ederim. Bluzun en sevdiğim yeri o kısımları oldu biraz endişe ettim alırken acaba düzgün müdür işleri diye gerçekten çok hoş geldi:)

      Sil
  3. Renkler super olmus canim cok yakismis sana da :)

    YanıtlaSil
  4. I must say you look fantastic in this blue top, it's definitely your color which I would recomend you to wear more often:) You are always look so charming and pretty, which is so nice:) Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much dear! you're very kind

      Sil
  5. Woaaw bu t-shirte göz koymuştum ve gerçekten güzel görünüyor yakından da:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun bir süre düşündüm acaba göründüğü gibi gelir mi diye, daha iyi geldi:))))

      Sil
  6. Cok güzel bir kombin olmus, ama özellikle bebekmavisi rengi cok tatliii :)

    YanıtlaSil
  7. mavi ve yeşilin uyumunu bende çok seviyorum çok da hoş olmuş sizde de sevdim bu kombinii ;)

    YanıtlaSil
  8. Canımm bluz ne kadar güzel! Muhteşem kombinlemişsin yine:) Bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil
  9. Kolyeni ig'da gördüm bayıldım, bluzun alttaki desenleri de ne harika! ♥

    YanıtlaSil
  10. Süper kombin :) tshirt ne kadar güzell güle güle kullanınn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!