28 Mayıs 2014 Çarşamba

Pudra Pembe Ceket ve Mint Yeşili | Powder Pink Blazer and Mint



  Bir süredir yoktum buralarda yine... Yazasım gelmedi üzerine de biraz yogunluk, tatlı telaşlar. Yakında bahsedeceğim onlardan da... İşte bu dönemde bir süredir bekleyen bir stil postum vardı. 
Bu ceket de tarzını ve kalitesini çok sevdiğim front row shop'dan. Beni hiç hayal kırıklığına uğratmayan bu markanın bu ceket hiç giymediğim bir model; kruvaze. Astarsız tam yazlık baharlık. Ayrıca özel bir gecede de kullanmayı düşünüyorum.

 I haven't been here for a while. But I have reasons; bad things happened in my country and also I was busy with my preparations. I will mention about them on my nexts posts. This lovely Front Row Shop powder pink blazer have been waiting for posting. I really love this brand; never disappoints me! Always has a wonderfull style and quality.





Ceket / Blazer: Front Row Shop
Bluz / Top: Zara ( eski /old)
Pantolon/ Jeans: Ali Mağazaları
Ayakkabı / Wedges: Stradivarius ( eski/old)
Çanta / Bag: Mudo
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


28 yorum:

  1. canım bende yakından gören biri olarak bu cekete bayıldım,tam yazlık harika renk ve model.
    Senin kobininde harika olmuş yine çok güzelsin canım,öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcmmmmm sayende bu pozlar oldu:))) yorgun bitkin olduğum halde beni en iyi şekilde fotorafladın:P çok teşekkür ediyorum sana:))) öpüyorum!

      Sil
  2. Pudra pembesi kesinlikle senin rengin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy tatlım ben de çok seviyorum:)))

      Sil
  3. neymiş o tatlı telaşlar bakalımm
    neymiş neymiş :))
    canım benimmm
    kuzummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihih tahmin edersin tatlışım sen:))) yakında bahsedicem o tatlı şeylerden:P

      Sil
  4. Ben de uzun zamandır yoktum buralarda ama dönmek iyi hissettirdi resmen seni de özlemişim bebeğimmm :) Ay en sevdiğim renk tonları bir arada bir güzellikte toplanmışlar :) Bu ayakkabı rengini ben de beyaz pantolonlarla kullanmaya bayılıyorum üstüne bir de pudra pembe ceket inanılmaz zarif olmuş :) öptüm kuzummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim aynen ben de özlemişim:))) bu tonu çok seviyorum ve kullanıyorum. Sende de görüp çok beğendiğim ve sana da yakıştırdığım bir ton hatta:))) öpüyorum!

      Sil
  5. ceketin rengine bayıldım canım, sana çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
  6. Tatlı telaş mı acba nedir nedir :) Harikasın yorgunlugumu aldı valla bu kombin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmmm birşeyler var cnm yakında bahsederm:))) çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Canım yine çok güzel bir kombinle karşımızdasın :)
    Pastel tonları çok severim zaten çok yakışmış sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cmm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  8. Meliscim evleniyorum falan demeyeceksin değil mi !!!
    Kruvaze yakışmış sana , bende hiç giyemem ama sen çok ölçülü kombinlemişsin yine
    pudralar çok yakışıyor hemde seviyorsun çok ama saç tonuna lacivertler , nefti yeşillerde çok gider bence
    yani sana ne gitmezki diyeceğim tabii :)
    öpüyorum canm sevgiler çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var bişeyler cnmcm yakında bahsederim:))))
      kruvazeyi hiç sevmiyorum ama bu cekette öyle denk geldi, tonunu ve kumaşını sevdiğim için giyiyorum:P çooook teşekkür ederim çok öpüyorum seni:)))))

      Sil
  9. Ceketin rengi çok hoş çook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  10. Şahane olmuşsun yine canımm :)) saçlarının rengi ayrı güzell <3

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyor Melis'ciğim, çok beğendim güzel günlerde giy canım, Sevgiler;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcm çok teşekkür ederim.
      sevgiler!

      Sil
  12. meliscim maşallah sen tatlısın kombinin çok tatlı:) fistolu mint bluzunada ayrı bayıldımmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  13. Şahane görünüyorsun, bahar çiçekleri gibi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  14. Çok hoş bir ceket,manken çekettende güzel:) Bu çeketi giymek için böyle zayıf olmak gerek:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu yeni kesfettim. Bu kombininize hayran kaldim . Boyunuz cok uzun gorunuyor. Boyunuz kac acaba ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!