5 Mayıs 2014 Pazartesi

#Instadaily | Bol Pembeli Instagram Günlüğü


 Herşey pembe bir spor ayakkabı almamla mı başladı bilmiyorum ama farkettim ki bu aralar Iınstagram'da bol pembeli paylaşımlar yapmışım. O zaman pazartesiye bol renkli başlıyoruz.
Beni instagramdan takip etmek isterseniz hesabım http://instagram.com/melisliciousblog

 1-  Nisan ayında doğum günümü kutladım. Bu ay çok farklı ve özel bir doğum günü yaşadım.

2-  Bu sefer dışı çıtır için dolgu kremalı gibi bir çikolata yaptım. Yapım aşamalarını çekemedim telaştan biraz yoğundum ama tekrar yapıp paylaşıcam.

3- Pembe salgınımdan etkilenerek yaptığım pembe deri püsküllü deri-zincir DIY bilekliğim. Hiç çıkarmadan taktığım bir parçam oldu.

4- Nerede pembe çiçek görsem ayakkabılarla uydurmaya çalışıyorum:)

6- Akşam keyifli bir buluşma için bu sefer siyahlara büründüm.

7-  Altın detaylı DIY bilekliğim ve pembeleri yakalamaca:) Dudaklı çanta sevgili Nur'un (Nur's butik) tasarımı. Böyle harika bir dudak şeklini kusursuz bir şekilde kendisi dikmiş. Çantamdan ayırmıyorum hiç:)

8- Pembe-mint yakalama. Bu enerji dolu harika bileklik sevgili Handan'ın (gooogoook) tasarımı.Çok severek takıyorum. Bu örgüsü birçok DIY için ilham da oldu.

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


6 yorum:

  1. bol renkli bir instagram hesabın var canım, beğenerek takip ediyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel toparlamışsın canım, her birinde ayrı bahar havası ve coşku sezdim, bu da beni ayrıca mutlu etti, özellikle 1'i çok beğendim;)! Bileklik için bahsetmen incelik canım, bahse bile değmez güzel günlerde kullan. sevglier canım.

    YanıtlaSil
  3. geç olcak biraz ama doğum günün kutlu olsun canım :) bileklikler ve ayakkabılar çok hoş ^.^

    YanıtlaSil
  4. Bir pembe sever olarak pu posta bayıldım canım. Pembe candır diyorum :)
    Makyaj çantasını da güle güle kullan canım, beğenmene çok sevindim. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. 3 numaradaki bilekliğe bayıldım bayıldım :) Emeğine sağlık. Diğer fotoğraflarda harika tabiiki :)

    YanıtlaSil
  6. bir araya gelince nasıl da güzel görünüyor hepsiiii
    bayıldımm o pembelerin içinde bende kaybolmak istiyorum banane :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!