9 Mayıs 2014 Cuma

Desenli Şifon Kimono | Printed Pastel Kimono


 Havalar böyle yağmurlu ve karanlık giderken azıcık güneşi gördüğüm bir gün bu tatlı kimonoyu giymek için hemen fırsat yarattım. Bütün bahar ve yaz üzerimden çıkarmak istemeyeceğim bu tatlı şey sevgili arkadaşım Nur'un( Nur's butik) hediyesi. Canım arkadaşım rengiyle modeliyle tamamen benlik bir parça tasarlamış ve dikmiş. Ne kadar çok sevdiğim fotolardan da bellidir. Tekrar teşekkür ediyorum ona!

 It's getting rainy here but when I saw a little sunshine I wore my new Nur's butik design kimono. My dear friend Nur desinged and sewed it only for me. I really love it, this colors makes me happy! It's my fav item for spring summer season now. I know I will wear it so many times:) Thanks to my dear friend!




Kimono: Nur's butik  Bilgi ve sipariş için : nur.sbutik@gmail.com
Jeans: Asos

Bluz / Top: Mango
Ayakkabı / Wedges: Stradivarius
Çanta/ Bag : Mudo
Bileklik ve kolyeler / Bracelets and Necklace: Ben yaptım / DIY by me

Gözlük / Sunnies: Sammydress

21 yorum:

  1. Hımm Süper olmuş canım, çok yakışmış güzel günlerde giy, rengi deseni ve uçuş uçuş yapısıyla şifonun güzelliği seninkiyle birleşince harika görseller ortaya çıkmış, bayıldım. Nur'un illerine sağlık. Çok güzel dikmiş ve seçmiş:)) Güzel günlerde giy çok yakışmış Melis'ciğim. Seviler.

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım.
    Kumaş seçiminde yanılmamışım sana inanılmaz yakışmış, takıların uyumu yani yine harika bir kombin olmuş. Şu yağmurlu günde bu renkli fotolarla içim açıldı. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyor püfül püfül :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. ne cıvıl cıvıl bir kimono, şahaneymiş :) bu sene sık sık göreceğiz herhalde çok moda :) belki bende bir tane kaparım ;)

    YanıtlaSil
  5. Yaa nereye bakıcağımı şaşırdım tam benlik bir kombin baaaaa-yılllll-dımmmmm !!! Kimonunu sevsinler nasıl da yakışmış :)) ayakkabılarında da gözüm kaldı hihihi :))))

    YanıtlaSil
  6. Ayyy fıstığım yaa bu ne güzellik
    bana taş demişsin güzel yorumunda ama sen taşların hasısın vallahiii
    Nur'unda ellerine sağlık mükemmel olmuş bayıldım yaa

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış canım, renklerine bayıldım, güle güle giy. Doğum günün de kutlu olsun, sağlıklı mutlu uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  8. ama bu kadar tatlı, güzel ve şık olunmaz yaaa bananeeee :**

    YanıtlaSil
  9. Renkler tam bahar rengi. Kombin harika.
    Bayıldım bayıldım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. kimonolara bayılıyorum modası hiç geçmesin <3 bu arada ayakkabılarına daha çok bayıldım ben! :)

    YanıtlaSil
  11. Çok çok hoş renkler, bu ara herkes ne güzel rengarenk oldu ben hala siyahlardayım yaa :( bi an evvel çeki düzen vermem gerek şu dolaplara.

    YanıtlaSil
  12. Nur harika dikmiş sende takılarla harika bir uyum yaratmışsın
    ikinizinde ellerinize , zevkinize sağlık :)
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  13. Nasıl içim açıldı, öyle rengarenk :) Benim de bi arkadaşımın elinden dikiş işleri geliyo, bi kimono ona diktirmeyi planlıyorum ona :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  15. Nur ablanın ellerine sağlık :) Çok ama çok yakışmış canım süper bir kombin :)

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım! Tam senilik olmuş kimonon! ♥ Bu arada ayakkabıların da çoook güzelmiş ^^

    YanıtlaSil
  17. Deseni çok hoşmuş çok beğendim sende çok iyi taşımışsın Meliscim.

    YanıtlaSil
  18. kimononun renklerine bayıldım canım, sana çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
  19. Canım bayıldım ben bu kimonoya! Muhteşem dikmiş Nur ellerine sağlık. Harika kombinlemişsin! Öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
  20. rengiyle deseniyle süper bir kimono dikmiş arkadaşının ellerine sağlık dolapta bulunması gereken çok kullanışlı bir parça bence canımmm sana çok yakışmış ayakkabılarına ayrı pantolonuna ayrı bayıldım harikasın yine;))

    YanıtlaSil
  21. great combination, love your top and your bag <3 stylish
    kisses dear

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!