25 Nisan 2014 Cuma

Sarı Ceket Yırtık Jean | Yellow Blazer Ripped Jeans



 Renkli ceketler hassas noktalarımdan; her renkten olsa da bıkmadan bir jean bir stiletto veya babetle hep giyebilirim. Birkaç yıl önce çok sevdiğim sarı bir ceketim vardı, eski müdürüm çok güzel nazar değdiricem diye diye sanırım değdirdi ve üzerine mürekkep döküldü. Neyse ki yeni bir sarı ceket buldum. Sezonun rengi olduğu için bol bol da görüyoruz bu aralar sarıyı.

 I'm a huge fan of colorful blazers and never give up wearing them! I had a yellow blazer but unfurtunately stained it with ink. Luckily I found a lovely yellow blazer. Also yellow is the hottest color of the season. I matched it with black and white this time. But you can also wear it with pastels. Hope you like my outfit!





Ceket / BlazerPersunmall
Bluz / Top: Koton
Jeans: Asos
Çanta / Bag: Pierre Cardin 
Ayakkabı / Shoes: Stradivarius ( eski / old)
Taşlı Kolye / Necklace with rhinestoneBen Yaptım / DIY by me


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


31 yorum:

  1. Sarı ve çizgili uyumunu çok seviyorummm çok yakışmış ama kolyene bayıldım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. sarı ceket çok yakışmış canım, çizgili olan her şeye ise bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm:))) ben de çizgili-sarı uyumunu çok seviyorum:P

      Sil
  3. O ne güzel sarı yaa, valla bu ara bloglarda öyle güzel sarılar görüyorum ki benim de canım istiyo sarı bişeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar ben de çok sarı görür oldum, zor alıştım ama çok sever oldum sarıyı:)))

      Sil
  4. Çok güzel bir ceket canım, güzel günlerde giy, siyah ve beyazla harika uyumlu;) çok beğendim Melis'ciğim.... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ceket benim de her daim vazgecemedigim bi parca sanirim :) sari ceketinde cok hos olms cizgiliyle :) ayrica artk bnmde bi yirtik jean almam gerekior sanirim. Hepsi cok yakisms cnm :

    YanıtlaSil
  6. aa inanmıyorum mürekkeb mi döküldü
    olsun bitane daha bulmuşsun çok yakışmış fıstığımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy evet cnm dökmüştü, gözüm kaldı ceketinde diyerek nazar değdirmişti:)))) neyseki bir sarım daha oldu:=P

      Sil
  7. o kadar severimki sarı ve jean uyumunu
    sanada yine ve yine çok yakışmış
    en çokda ceket boyuna bayıldım
    öpüldün canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi cnm yaaa sarı ve böyle jeanlar çok tatlı oluyor. Beyaz pantolon ile de güzel ama sanki jeanle bir başka oluyor:))))
      çok teşekkür ederim!

      Sil
  8. sarıya bayılıyorum özellikle de bu tonuna! sana da çok yakışmış tatlış :*

    YanıtlaSil
  9. Canım kombini bende çok beğendim,sarı ceketi görünce bende de sarı aşkı depreşti :) Güle güle kullan canım tüm parçalar harika .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, bu aralar ben de sarı parçaları çok arar oldum:)))

      Sil
  10. Hiyy şeker gibi olmuşsun :)) :* Ben mesela normalde o ceketi 5 liraya bile görsem alamazdım kombinleyemem diye ama cesur olmak gerekiyor renkler konusunda. Çok çok yakışmış. Bana da güzel bir fikir oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, ben renkleri her zaman sevdim. Sarı sezonun rengi ama eskiden de giyerdim, çoğu ceketim renkli:)))

      Sil
  11. Ceketin rengi ve üstünde duruşu harika canım ben de çok severim renkli ceketleri;) yırtık jeanine bayıldım kesimi süper tatlım herzamanki gibi harika seçimler yapmışsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnnmmmm benim çok teşekkür ederim:=))))

      Sil
  12. Ayakkabılardan bende de var kuşumm harika olmuşsun yine böyle çizgililerin üstüne renkli ceketlere bayılıyorum pembe sarı :)) yine çok tatlısın yine çok güzelsin öptüm kocamaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy tatlım sende mi var:))) ne güzel ortak bir parçamız varmış senin ayakkbı zevkine bayılıyorum ben:P
      öpüyorum çok!

      Sil
  13. Mürekkep lekesi çıkmaz derler yazık olmuş üzüldüm :( Yine her zaman ki gibi harika bir Melis görüyorum sarı sevmeyen bana sarıyı sevdirdin çok yakışmışş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkmadı tatlım yaaa kuru temizlemeye de verdim çıkmadı neyseki uzun yıllar giyip eskitmiştim :))))) ama sonunda istediğim gibi bi tane daha bulabildim:P çok teşekkürler:!

      Sil
  14. Bayıldım ceketeee!! Nasıl güzel kombinlemişsin. Fotoğraflar harika:)

    YanıtlaSil
  15. Sarı ceket benimde vazgeçilmezim. Çok şık olmuşsunuz. Zaten bu yıl sarı ve siyah beyaz hep yanyana.

    YanıtlaSil
  16. canım benım nefıs gorunuyorsun , sarı ceket ve sarı renk sahane oldu bu sene...ıcım acılıyor gordukce..sana da cokkkkkkkk yakısmıs

    YanıtlaSil
  17. Sarı oldukça iddialı bir renk olduğu için herkese yakışmaz ama sende harika duruyor canım. Diğer parçalarla da çok iyi kombinlemişsin. Kolye ise tam anlamıyla muhteşem, ellerine sağlık.
    Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!