21 Nisan 2014 Pazartesi

Pudra Pembe Çiçekli Elbise | Vintage Floral Dress


  Bu aralar sanırım böyle çiçekli elbiselere gidiyor hep elim. Sanırım bunun nedeni gardrobumdaki eksik parçalardan olduğunu farketmemden. Yine böyle cici bir çiçekli elbise buldum. Hafif vintage ve romantik bir havası var. Ben de bu havayı dağıtmayım diye babetlerle giydim biraz da renk verdim çantayla.

 In this warm spring days I love wearing my floral dresses. Actually I recognize that I haven't enough ladylike dresses. Luckily I found some! Love floral vintage pattern. And this is exactly what I want:)  I matched it with my flats, get a ladylike look and also give a little sparkle with my pink bag.


Elbise / Dress: Buradan / here
Ayakkabı/ Flats: Zara (FW2013)
Çanta/ Bag: Mudo

Jean Mont/ Jacket: Vero Moda (eski sezon/ old)

Bileklikler / Bracelets: Ben Yaptım / DIY by me 
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


23 yorum:

  1. Çok güzel olmuş cnm,bu arada çantaya ve çantanın rengine ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Canımm, çok şekermiş gerçekten de, çok dayakışmış :)
    Ama benim elim halen gidemiyoo elbiseleree, yeni iyileştiğim için, korkuyorum ince giyinmeye..
    Havalar burada, bir iyi bir soğuk :(
    Sen gözlere şenlik getir şekerim;) mucksss

    YanıtlaSil
  3. Soft renkli bir elbisenin havası renkli bir çantayla ne kadar güzel olmuş.
    Elbiseyi çok sevdim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir elbise bu Melis'ciğim, rengine ve duruşuna bayıldım, cıvıl cıvıl:)..güzel günlerde giy;))...

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış, bahar dalları gibi olmuşsun;)

    YanıtlaSil
  6. Babetlerin renginde gözüm kaldı ;) Ben de senin babetlerinin aynı renginden bi oxford arıyorum inşallah bulurum :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı olmuş, henüz orta kalınlıkta elbiseleri kaldırmadım ama hırkalarla rahatça giyilebilir burada da. Çok yakışmış, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. ben de aynen son zamanlarda aldığım bütün elbiseler çiçekli sanırım :) çok yakışmış sana canım bayıldım içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah diyorum ,başka da birşey diyemiyorum..Kombinin herzaman ki gibi göz alıcı..Çanta ,mont,elbisenin rengi,babet.....Çook sevdim::))

    YanıtlaSil
  10. Ne güzelmiş elbisen canım :*

    YanıtlaSil
  11. elbisede çok yakışıyormuş Meliscim görmüş olduk :) çok şık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. maşaallah moda ve trendler hakkında sizden öğreneceğim çok şey var :) sayfama da beklerim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı görünüyorsun böyle romantik elbiseler çok hoşuma gidiyor ama hiç giymedim.
    Babetlerle de çok güzel uyum sağlamış :)

    YanıtlaSil
  14. Şık olduğu kadar rahat bir elbiseye benziyor. Rengi ve deseni ne kadar hoş. Baharda açan çiçeklerle yarışıyor adeta.

    YanıtlaSil
  15. Elbise çok yakışmış canım. <3

    YanıtlaSil
  16. What a charming girl you are! You look simply wonderful in this feminine floral dress:) That little pink bag makes the outfit look complete:) Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    YanıtlaSil
  17. elbisenin desenleri pek güzelmiş ve sana çok yakışmış canım <3

    YanıtlaSil
  18. Tatlımm, ne kadar güzel kombinlemişsin! Çanta çok şeker, elbiseye aşık oldum sanırım:) Öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  19. What a cute dress!
    http://devchunichka.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuşsun canım beniimm fotolar harika :)

    YanıtlaSil
  21. biliyorsun fanatik bir elbise hayranıyım
    çok yakışmış
    birdahakine değişik bir saç bandıyla bu elbise bir tık daha efsaneleşir bence kuzummm

    YanıtlaSil
  22. elbısen cok yakısmısssssss , vıntage olmasının dısında bunu tasıyabılmen super...babetlerın ve sen sahanesın canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!