15 Nisan 2014 Salı

Pembeli Birşeyler | New in Pink


1- Uzun zamandır rahat ve günlük kombinlerimle de sürekli giyebileceğim bir spor ayakkabı istiyordum. Nike'ın bu modeli çok rahat. Kendisi erken doğum günü hediyesi bana:)
 / Pink sneakers: Nike

2- Pembe puantiyeli şal: Yapımını tamamlayamadığım bir şal. Kumaşı çok severek aldım ama keşke pamuklu alsaydım istediğim gibi püsküllü olmadı. / polka dot pink scarf: DIY by me

3- Rimmel 60 seconds Rita Ora Loose Your Lingerie: Çoook sevdim bu ojeyi. Çok uçuk pembe şekerleme gibi bişey. Kremsi yapıda / Nail Polish- Rimmel Rita Ora Lose Your Lingerie

4- Uçuk pembe waxlı pantolon: Aradığım o uçuk tatlı pembe tonunda pantolonu buldum. Alalı biraz oldu ama daha giyme fırsatım olmadı. / Pink waxed jeans: Asos
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


15 yorum:

  1. Çok tatlılar , enejileri muhteşem güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı ne öyle yaa, pembe hemdeee...harika bir tonu var. Hayırlı olsun ilk defa gördüm bu rengi güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Hımm yaz renkleri iyice belirmeye başladı;)) pembeler çok tatlı kimi soft kimi iddialı, seviyorum ben de çook. Pembe puantiyeli çalışmana bayıldım:) Hızlı kuruyan Pembe oje de süper bence... bunlarla hazırlayacağın güzellikleri merakla bekliyorum;)) Sevgiler Melis'ciğim.

    YanıtlaSil
  4. Hepside çok güzeller! Güle güle kullan Melis'ciğim. :)

    YanıtlaSil
  5. Pembe olanca benim içinde akan sular duruyor canım, hepsi birbirinden zevkli ve güzel parçalar
    Güle güle kullan Canım.
    Şal için de belki hazır püskül bulabilirsin, mesela puantiyelerin renginde :)
    öptüm canım

    YanıtlaSil
  6. Benim için ve sanırım bir çok kişi için de pembe=pozitif duygular:))) Ayakkabıların pembesi beni kalbimden vurdu:)))

    YanıtlaSil
  7. pembe pembe pamuk şeker gibi hepsi.. bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  8. Meliss,çook güzeller.Sana da çok yakışacak eminim..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel pembe sezonunda moda rengi :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzeller ve eminim çok yakışacaklardır. Bu arada o pantolondan bende aldım. O yüzden onu kombinlersen ayrıca sevinirim.::))

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok tatlı, şeker gibi! Üzerinde de görelim tatlım:)

    YanıtlaSil
  12. kuzummm ojenin numarasi nee :(
    Istiyorummm!

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan canım yeni pembe cicilerini, ayakkabılarına bayıldım <3

    YanıtlaSil
  14. Güle güle giy canım hepsi harikaa bayılıyorum ben de böyle pembe enerjik renklere :))

    YanıtlaSil
  15. yoğunluktan tek tek teşekkür edemesem de herkese güzel yorumları için çooook teşekkür ederim:))) çok mutlu oldum!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!