9 Nisan 2014 Çarşamba

Kuş Tüyü Desenli Elbise ve Deri Ceket | Feather Print Dress



  Dolabımda hiç bu tarz elbiseler olmadığı için bu şifon elbiseyi daha ''ladylike'' bir tarzda olmak istediğim bir gün için aldım. Ama babetlerle şirin olurken, kırmızı bantlı stilettolar ve deri ceketle de farklı bir havası olacağını düşündüm. Bir de hile yaptım; bi değişik yaptım elbisede. Orijinal hali burada. Benimki ise biraz farklı:)

  I ordered this feather print dress for a special day that I want to get a ''ladylike look''. But this is a versatile dress; even you can wear it with your flats also it can go with stilettos and leather jacket. So it's possible to get a rock chic look. 





Elbise / Dress: buradan / here
Ceket / Jacket: Mango (F/W 2013)
Çanta / Bag: Mudo
Ayakkabı / Shoes: Zara ( F/W 2012)
Bileklik ve Kolye / Bracelets and Necklace: Ben Yaptım / DIY by me
Gözlük / Sunnies: Ray ban 

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


31 yorum:

  1. bayıldım hatta çok kıskandım :))) ne güzel olmuşsun Espark'ın orda mı yaptın çekimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcm çok teşekkür ederim:)))) Eski kiremit fabrikalarından birinin önünde yaptım:P

      Sil
  2. Elbise çok tatlı Melis'ciğim sanki giyince de kuş gibi, bir tüy kadar hafif hissettirecekmiş görünüyor, çok beğendim:)! Ayakkabı desen zaten mükemmel görünmüş. Senin de belirttiğin gibi elbise de minik bir değişiklik olsa da güzeliğine diyecek yok. Renkli tüy desenleri çok hoşuma gitti güzel günlerde giy canım. Babetler konusunda da haklısın bu elbise babetlerle de ayrı güzel durur. Güzel günlerde giy Melis'ciğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim. Elbisede o değişikliği yapmak zorunda kaldım ucuş ucuş ve kloş olunca:)))) Babetle de kombinlemeyi düşünüyorum belki bu kırmızı ayakkabı etkisini yaratmayacak ama:P sevgiler cnm

      Sil
  3. Nasıl enerjik fotoğraflar.Dış çekim için iyi birini bulmak şart oldu benim için.Elbisenin duruşu oldukça hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm. Dış çekim daha iyi oluyor gerçekten ışık etkili. Gerçi ben de yağmurdan hemen önce çektiğim için çok zorlandım ama çok harika bir arkadaşım var her durumda çekiyor sağolsun:)))

      Sil
  4. Ufak detayları değiştirerek her seferinde farklı bir kombin yaratılabilir :) Bu haline bayıldım ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum cnm birkaç değişiklikle kullanılabilir farklı farklı:)))) teşekkürler...

      Sil
  5. Çok hoş olmuş. Ayakkabı ve deri ceket de spor bir hava vermiş.

    YanıtlaSil
  6. Tatlım ayakkabılarına bayıldımmm !! Tarzını çok beğeniyorum zaten canım öpüyorum senii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:))))

      Sil
  7. Elbise gerçekten çok zarifmiş canım, gule gule kullan.
    Kırmızı stilettolarla havası değişmiş,eminim babetlerle de güzel bir kombin olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcm çok teşekkür ederim:)))) babetlerle de günlük kombinlerimde rahatça giyebilirim dedim:P

      Sil
  8. ne kadar zarif olmuşsun kuzum ya.. o ayakkabılar nasıl da ince bileklerini ortaya çıkarmış ve elbiseye zenginlik katmış.. çok çok beğendimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy tatlımmm:))) çok teşekkür ederim güzel sözlerin için!

      Sil
  9. Çok şık ,zarif ve güzel görünüyorsun canım:)özellikle ayakkabına ba-yıl-dım bence bu kombinin yıldızı kırmızı stiletto olmuş;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Yasemincim:)))) ben de sana katılıyorum elbise değişik bir desende dedim ama ayakkabılar öne çıktı:P

      Sil
  10. harikasın harikasın harikasın
    ayakkabından güneş gözlüğüne kadar bayıldım
    kusursuz bir kombin canm
    ama ben yedi farkı yani değişikliği bulamadım :(
    aslında bilirsin çokda dikkatliyimdir ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım yine süper yorumlarınla motive oldum cnm benim:))) senin kadar dikkatli ve detayları harika gören biri bile farkedemediyse demekki başarılı olmuş değişikliğim:P aslında elbiseyi biraz katlettim ama kısaydı ve uçuş uçuştu o yüzden birazcık şifondan ek yaptım mecbur giyeceğim ortama daha uygun daha cici bir elbise oldu bu şekilde:))))

      Sil
    2. woov süpermiş üstelik şifon dikmek ne kadarda zordur tebrikler cnm
      bence artık senin başlığı değiştirip BARBIE MELIS yapmak lazım :)

      Sil
    3. cnm çok teşekkür ederim yanlış ifade etmiş olabilirim ben dikmedim:)))) hala dikiş makinam yok maalesef bu aralar da pek dikişe başlayacak gibi değilim de:P Giyeceğim ortam için çok kısa olacaktı elbise bir de böyle topuklu ayakkabılarla giyince iyice yukarı kalkıyordu o yüzden şifondan ek yaptırayım dedim. Sağolsun kafamdan bişey geçtiğinde ''Yaparız Abla'' diyen nazımı çeken çok iyi bir terzimiz var o dikiverdi biz annemle teğelledik.

      Sil
  11. Ayakkabı seçimin çok yerinde bence elbiseye ayrı bir hava katmış.ayrıca sen ve saçların yine harika .)

    YanıtlaSil
  12. Love the dress and shoes combination!

    YanıtlaSil
  13. kırmızı ayakkabılar çok yakışmış canım <3

    YanıtlaSil
  14. Yine harika bir kombin ve yine harika görünüyorsun. Elbisenin rengi ve deseni çok hoş ve birçok farklı şekilde kullanmaya müsait. Mesela yazın kısa beyaz bir ceketle veya tüylerdeki her renkle çok şık durur. Minik ilaveyi yapman çok isabetli olmuş ve ayrı bir hava katmış. Mutlu günlerde giy canım.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Moda böyle birşey işte.Zarif zevkle,doğru parçaları birleştirebilmek..Bir kez daha zevkine hayran oldum.Ayakkabılarına da bayıldımmm..))

    YanıtlaSil
  16. Bu tarz elbiselerle deri ceketlere bayılıyorum! Kırmızı ayakkabılar da müthiş tamamlamış kombini. Küçük hileni de farkettim, bence çok iyi fikir;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!