18 Nisan 2014 Cuma

Kuş İşli Bluz ve Pembe Pantolon | Bird Embroidered Sweatshirt


 Günler yoğun geçerken ben de onların hızına yetişmeye çalışıyorum. Bu seferki kombinim de yoğun geçen zamanlarımda rahatlık istediğim bir günden. Bu sezon dekorasyonda da bir kuş deseni hakim farketmişsinizdir. Birkaç dekoratif kuşlu obje almak istiyorum ama bir de ''kuş işlemeli'' bir bluz buldum ve bulduğuma da çok sevindim. Gardrobumun sevimli parçalarından biri oldu.

  It's really getting busy for me and due to that I motivate myse. lf with photoshoots and try to be energetic. Such a day like this I prefer comfy and colorful items on my outfit . Also this lovely ''bird print'' makes me happy. It's already my fav item in my closet:)






Sweatshirt: Chicnova
Pantolon / Jeans & Mont / Jacket: Asos
Ayakkabı / Sneakers: Mudo
Gözlük / Sunnies:  Firmoo
Bileklikler / Bracelets: Ben Yaptım / DIY by me
Saat / Watch: Esprit

13 yorum:

  1. Pantolonuna bayıldım o kesimi rengi bilekliklerinle uyumu çok beğeniyorum tarzını canım :))

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış :)
    güle güle giy...

    YanıtlaSil
  3. Yaaa sanada, kuşlarada, toz pembene de bayıldım canımm gerçekten :))) kalp kalp kalp yanii :)) ne güzel bir sweatshirt o !! o ne güzel bir toz pembe :)) ve sen fıstık fıstıkk :)) öpüorum

    YanıtlaSil
  4. Harika canım, güle güle giy, kuş deseni gerçekten çok etkileyici, o pembe pantolon zaten o kadar soft ki:)) Bahar için, yaz için harika bir seçim, hepsi birbirinden uyumlu, çok beğendim;))

    YanıtlaSil
  5. Fresh çok hoş bi görünüm.. bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  6. Kuşlara bayıldım fotoğrafın konseptiyle çok uyumlu.
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Kombinin kadar mis kokulu bahar resimlerinede bayildim

    YanıtlaSil
  8. Çook güzel olmuş,yakışmış...

    YanıtlaSil
  9. çok beğeniyorum tarzını abla hep çok şıksın :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir bluz kuş temasını bluzda görmek çok hoş :)

    YanıtlaSil
  11. Kuş desenine bayıldım, çok yakışmış. Pantolon, bileklik hepsi çok uyumlu ve tabii baharla da bütünleşmiş. Sen de kuşlar gibi yükselmişsin, ortam ve fotoğraflar harika.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Canım benim ne kadar güzel, ne kadar şıksın! Kuş desenlerine bayılıyorum, bluzun da harikaymış! Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!