2 Nisan 2014 Çarşamba

#Instadaily | Bu aralar Instagramda

İyileşene kadar stil postu ve DIY / Kendin yap projeleri için enerjim olmayacak gibi... Çoktandır da Instagram'da neler yaptım paylaşmamıştım. Beni  takip etmek için:  http://instagram.com/melisliciousblog 


1- Böyle minik dekorasyon DIY ları da yapıyorum bu aralar... Dantelli, güpürlü romantik sabunlar yapmayı çok sevdim. Bunlarla ilgili ileride özel bir gün için planım var.

2- Tepeden moda akımına uydum ben de

3-  İlk lilakutu siparişim geldi. Nonique yüz kremi aldım. Harika bir içerik; paraben, petrol türev, renklendirici, silikon, yapay parfüm içermiyor.

4-5 Babannemin  vintage fincanlarını bulmaya devam:)

6- Çikolatalı donuk keklerimin şekillerini ve tarifini geliştirmeye devam ediyorum.

7- Terzi mankeni şeklindeki abajuru çok sevdim! 

8- Karaca Home'un dekoratif parçaları çok başarlılı, kesinlikle bu sene ev koleksiyonlarında çok atılım yaptı.


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



22 yorum:

  1. Çikolatalı donuk keklerin tarifini de isteriz.Geçmiş olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum.... o tarifi bir ara mutlaka yayınlayacağım fırsat bulamadım bir türlü:))))

      Sil
  2. Bu posta bayıldım topluca hepsi çok hoş gerçekten;) lila kutu üyeliğin de hayırlı olsun Melis'ciğim. Ürünlerle ilgili yorumlarını da bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler... lilakutu üyeliği almadım, meğerse birçok marka varmış ve istediğimiz ürünü sipariş edebiliyormuşuz:)))) ben de yeni öğrendim ve çok güzel doğal içerikli bir krem buldum cnm:)

      Sil
  3. Blogun yeni hali harika bende bir header istiyorum ama beceremedim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ediyorum. Ben de beceremedim ama sağolsun sevgili belle amie benim için yapmış bu headerı:)))

      Sil
  4. Ayh gecms olsun :( umarm onemli bise deildir canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim:( çok önemli bişey değil ama biraz süründüren şeylerden faranjit ve bronşit:(((((

      Sil
  5. instagramdan da takip ediyorum :) vintage fincanlar şahane bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:)))) seni zevkle takip ediyorum ben de ig^den:P

      Sil
  6. hepsi birbirinden güzel!
    iç açıcı renkli, ilham veren..
    çok da güzel yapmışsınnnnn :)

    YanıtlaSil
  7. Bütün paylaşımların şahane canım;) fincanlarına aşık oldum:)) çook geçmiş olsun tatlım çabucak iyileşirsin umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim! sen de ig'deymişsin yeni karşılaştık... çok sevindim buna:)))

      Sil
  8. Tepeden çekilen resmin çok harika ayrıca çok geçmiş olsun bir an önce iyileşirsin umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm biraz daha iyiyim sanki:))))

      Sil
  9. fincanlari sevdim! onlardan kahve icersen daha keyifli olur sanirim =)

    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle cnm hatırası bende büyük o yüzden daha da bir keyifli:))))

      Sil
  10. Öncelikle geçmiş olsun , 2.resimde ki bluz etamin işli sanırım, çok şıksın gene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım.... valla harikasınız hemen farketmişsiniz o detayı:))) etamin işli bir sweatshirt o.... maalesef ben işlemedim tabi:P

      Sil
  11. Minik kareler ama her birinde bolca güzellikler var. Hepsi bir araya gelince ne harika bir yayın oluşturmuşlar. O sabunlar, özel bir gün için ne hoş bir anı olur. Fincanlar nefis, çikolatalı keklerin tadını biliyorum sanki :))
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ediyorum Nevin Hanım. O sabunlardan bol bol yapasım var önümüzdeki günlerde:))))
      sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!