1 Nisan 2014 Salı

Hangi Stiletto ?

  Nisan sevdiğim aylardan biri olsa benim için maalesef çok hoş gelmedi; beraberinde hastalığı ve 10 tane iğneyi de getirdi. Zaten yoğun olduğum bu günlerde, yapacak bir sürü şey beni beklerken şu an eve tıkılmış durumdayım. 
   
  Ben de bu durumda eksiklerimi gözden geçirirken sürekli babet, loafer aldığımı, böyle incecik topuklu ve dayanılmaz güzellikkteki stiletolara ne kadar az yatırım yaptığımı ve önümüzdeki günlerde de bol bol düğün / davet, etkinlik olduğunu farkettim.



                                  Buradan ulaşabilirsiniz:
                             1 | 2 | 3 | 4 | 5  | 6 |

      Peki sizce hangisi/ hangileri?


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



27 yorum:

  1. 6 sevdim ben renk de soft hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de favorilerimden biri o cnm. Nude bir tane mutlaka gerekli:)))

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım yaa yorgunluktan dır senin hastalığın. Bende çok koşturdummu hasta olurum bünyen yorgun düşmüştür.
    Ayakkabılar birbirinden güzel,ben siyah diyorum ve 4 numara süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm. Son yılları en ağır faranjitini geçiriyorum nedense ben de anlamadım:((( biraz yorgunluk biraz üşütme sanırım...

      Sil
  3. Hastalık en yazık ki bu sene herkesin yakasına yapıştı bırakmıyor , bende nisanı aynı şekilde, burnumu çeke çeke karşılayanlardanım ..öncelikle çok geçmiş olsun diyorum ve 1 numaraya bayıldım diye haykırıyorum :)) diğerleride çok hoş ama 1 numara ayrı bir güzel geldi gözüme :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar herkes hasta cnm nedense... ben de koca kış böyle kötü olmadım hep çok küçük şeylerdi....
      1 ayakta kimbilir nasıl duracaktır ben de onu hayal etmeye çalışıyorum çok harika değil mi:)

      Sil
  4. Geçmiş olsun, Melis'ciğim, dikkat et kendine şu dönemler baharın gelişi hem içimizi açıyor ama farkında olmadan daha kırılgan ve ne yazık ki hastalıklara daha yakın gibiyiz, dikkatli olmak gerek. Ben de çok severim bahar aylarını çook insana cıvıl cıvıl bir ruh hali gelir;)). Ben 1 ve 7 numarayı çok beğendim, düğünler ve davetler konusunda haklısın o anlamda açıkçası pek çok seçenek varmış, gerçekten dikkatli incelemek gerek, hoş modeller var çünkü. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum cnm, tüm kış böyle olmadım nedense hava değişikliği beni böyle yaptı galiba:))))

      Sil
  5. tatlım kesinlikle 2 numara
    harika
    ama bu firma bana vaadettiği kuponu vermedi malesef
    dikkat et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off tatlım o iki nasıl durur ayakta dimi:))))
      valla cnm modelleri çok beğendim diye paylaştım ama bilmiyorum ne olur ne olmaz:P öpüyorum!

      Sil
  6. Geçmiş olsun... 1 numaralı stiletto şahane bence!

    YanıtlaSil
  7. Cok gecmis olsun... Ayakkabilar cok guzel, ben pek tercih etmiyorum ama 5 ve 6 ya bayildim :)

    YanıtlaSil
  8. Bellissimo il n.2!!!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  9. Canım çok geçmiş olsun ya ben de geçen haftamı hastalıktan kurtulmaya çalışarak geçirdim, havalar bir öyle bir böyleyken hasta olmamak kaçınılmaz o yüzden kendine çok dikkat et nurofen ve ıhlamur eşliğinde umarım hemen iyi olursun bebeğimm :(
    Stilettolardan da en çok 1 ve 7ye aşık oldum ama iddalı olsun diyorsan kırmızı olan da müthiş ama bahar geliyor ben tercihini beyazdan yana yap derim 7 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım çok teşekkür ediyorum:)))) sanırım hava değişikliği ve yogun tempodan oldu:((( bir de nurofen ben de alerji yapıyo ah ah herşeyi içemiyorum.... biran önce iyileşmem de lazım cnm:P bana da beyaz bir tane stiletto lazım:)

      Sil
  10. Geçmiş olsunn :)
    Ben 1.nin modeline bayıldım. 6nın da hem rengi hem de modeli çok hoş :)

    YanıtlaSil
  11. 2 ve 6 kesinlikle..
    Ben stiletto konusunda bilek bağını sevemedim bir türlü. Ayakkabının asaleti o bağlarla kesintiye uğruyor sanki..
    Ama senin gibi bir güzellik ne giyse yakışır tabisiii :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnmcm teşekkür ederim.))) ben de incecik bantlara bayılıyorum aslında bantsız daha da zarif durabiliyor tabi ama bantla daha kolay yürüyorum ben:P

      Sil
  12. 2 numarayı bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki numara herkesin favorisi olmuş sanırım:))) benim de tabi:P

      Sil
  13. geçmiş olsun tatlış! :*
    bence 2 numara harika! her renkle çok rahat kombinleyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım::))))) iki numara tam metalik altın birçok kombinle harika gider, onda gözüm var benim de:P

      Sil
  14. Geçmiş olsun tatlım! 1 ya da 3 benim tercihim olurdu;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!