30 Nisan 2014 Çarşamba

DIY Turkuaz Taşlı Spike Kolye | Turquoise Stone Spike Necklace


  Geçtiğimiz ilkbahar yaz sezonundan beri bu tarz turkuaz taş spike/ fildişi taşları çok görüyordum ama kafamda bir model oluşturmam ve yapım sürecine geçmem zaman aldı. Bu taşlar hem etnik hem de yaz havasını oldukça vurguluyor. Hatta bana direk plajı ve denizi hatırlatıyor. Hayalim bu kolyeyi beyaz güpürlü bir plaj elbisesiyle takıp poz vermekti ama sanırım o birkaç ay sonra olabilir:)

 I would like to design a necklace with turquoise spikes since last summer. But finding this stones took my time. I combined them with linen cord and try to get a ''ethnic beach look'' necklace. I'm dreaming to wear it with my white lace beach dress and take shoots on the beach:))) Maybe a few months later....




Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


22 yorum:

  1. bayıldımmmmm :) çok güzel olmuş. yalnız birşey merak ettim taşları ve boncukları bende buluyorumda kolyenin ipi öylece satılıyor mu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm. Kolyenin ipini de tesadüfen bulmuştum :)))

      Sil
  2. Tatlım süper olmuş senin yaratıcılığına bayılıyorum :) Ah bende de bu yetenek olsa keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm:))) senin de makyajlarına bayılıyorum ben:P

      Sil
  3. Melis cim,çok zevklisin ya ellerine sağlık,süperr..))

    YanıtlaSil
  4. Ya ne güzel olmuş, dediğin gibi tam da yazı hatırlattı bu kolye bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm ben de nasıl istedim bir deniz kenarı sahilde foto çekileyim bu kolyeyle:))) teşekkürler!

      Sil
  5. Canım yine harika bir tasarım olmuş, eline sağlık.
    Benimde aklıma direk plaj geldi nedense :)
    Güle güle kullan öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm benim çok teşekkür ederim:))))) şu karanlık ve yağmurlu havalar da iyice etkili oldu öyle hissetmemde ama kolyedeki taşlar da ada plaj tarzı:P

      Sil
  6. Harika bir renk ve harika bir çalışma eline sağlık Melis'ciğim, çok beğendim;)) Güzel günlerde kullan, çok tatlı birşey;))

    YanıtlaSil
  7. Yine harika bir tasarım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. rengi içimi açtı canım çok çok güzel olmuş:) beyaz plaj elbisesiyle enfes bir görüntü çıkar ortaya gerçekten;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biran önce gerçekleştirmek istediğim bir hayal bu cnm:))) teşekkürler:P

      Sil
  9. Harika olmuş ! Turkuaz renkle beyaz kordon ve metal elemanlarla ne kadar hoş bir uyum içinde.Yazı, denizi, güneşi, ferahlığı, tazeliği çağrıştırıyor. Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:))))

      Sil
  10. inan satın aldın zannetim :) çok süper tarz bişey olmuş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık kuzuummm bayıldım ben renklerinee ve de modelinee :) tam dediğin gibi beyaz güpürlü bi elbiseyle muhteşem olur plajlarda bikini üstüne de harika olur :) öpüyorum kocaman senii :)

    YanıtlaSil
  12. yetenek yani maşallah diyorum.. tasarımların şahane canım aynı senin gibi <3<3<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!