4 Nisan 2014 Cuma

DIY Metal Kordon Taşlı Kolye | Metal Cord Rhinestoned Necklace


Birkaç haftadır uğraşıyorum bu kolyemle nihayet tamamlayabildim. Herşeyle gidecek açık tonlar ve metal detayların birazcık taşlarla kombinlendiği bir kolye istiyordum. Nasıl yaparım diye uzun uzun tasarladıktan sonra bu sefer ortaya doğaçlama bişey çıktı.

Şimdilik fotolar az ama en kısa zamanda bir kombinimde kullanıp kolyeyi tekrar fotoğraflamayı düşünüyorum.




Taşlı metal detayı kendim işledim, parıltısını ve rengini çok sevdiğim bu taşları özel birşeyler yapabilmek için saklıyordum. Deri kordon ipi de istediğim gibi bulamayınca nasıl bir parça kullansan diye düşünürken sevgili Gooogoook ( Handan'ın) bu postunda yaptığı bilekliklerin örgüsünden yaptım. Onun bu tatlı bileklikleri bana çok güzel bir fikir vermiş oldu. 


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



24 yorum:

  1. Her detayı süper olmuş canım bayıldımm;)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş bayıldım. Harika duruyor. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok beğendim harika olmuş, parçalar birbiriyle çok uyumlu.
    Doğaçlama on numara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla aynen doğaçlama gelişti cnm:))) çok teşekkürler:P

      Sil
  4. Melis tatlım wooow diyorum sana harikasın canım ben hiç beceremiyorum bu işleri ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy cnm benim teşekkkür ederim:))

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım beniimm yine harika olmuş bayıldııımmm :))

    YanıtlaSil
  6. Melis'çiğim harika görünüyor. Farklı materyalleri nefis bir uyumla bağdaştırmışsın. Üstelik her renk kıyafetle kullanılabilir. Ellerine sağlık canım.
    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowa Hanım çok teşekkür ederim. Ben de birçok kombinimle gidebilsin istedim:))) beğenmenize çok sevindim...
      sevgiler

      Sil
  7. Çok farklı bir model bende çok beğendim.
    Bu işin eğitimini aldın mı canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm. Hayır bu konuda hiç eğitim almadım ama çok küçük yaşlardan itibaren ilgim vardı ve yapardım o zamandan beri süregelen bişey:)))

      Sil
  8. Lovely necklace!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  9. benzerlerini dün accessories'da gördüm :) eline sağlık harika olmuş...

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa gerçekten mi? bakayım ben de merak ettim cnm:))) teşekkürler!

      Sil
  10. Çok beğendim tatlım süper olmuş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Meliscim çok şık olmuş . Canım seni mi yapıyorsun bunları :) harikasın valla emeğine sağlık harika olmuş .
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanım çok teşekkür ederim.... Bütün bileklik ve kolyelerimi kendim yapıyorum, blogda yayınladıklarımın hepsini kendim yaptım:)))) çok nadir alırım o da gümüş, altın küçük detaylı kolyeler veya yapamayacağım modeller oluyor:))))

      Sil
  12. Son derece güzel ve çok farklı bir çalışma Melis'ciğim eline sağlık. Bayıldım gerçekten, pekçok giysiyle kullanılabilecek harika birşey. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldımmmmm! Tatlım hayranım senin bu yeteneğine. Ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık! Öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!