14 Nisan 2014 Pazartesi

Beyaz Fisto Gömlek | Cutwork Shirt


  Fisto her dönem sevdiğim kumaşlardan olmuştur. Özellikle fisto üstler çok kullanışlı olabiliyor. Jean'le, şortla hatta plajda... Ben de bu aralar jean-gömlek tarzı kombinleri çok yapar oldum özellikle de böyle fresh bahar gömlekleriyle. Galiba kıştan sonra bu tarzı özlemişim...Bu kombinimde geçen postlarımda yayınladığım ve çok beğenilen ''taşlı deri kordon kolyemi''  de kullandım. Aslında bu kolyeyi tam da böyle gömleklerle takmak için yapmıştım.

 I love wearing cutwork shirt. This is my one of the fav fabric. Also I found them very versatile, you can wear them many different ways: with jeans, shorts and also you can wear at the beach. This time I matched my cutwork shirt with my baraque print pants and my ''DIY rhinestoned leather cord necklace''.
  


Fisto Gömlek / Cutwork Shirt: Rosewholesale
Pantolon / Pants: Mango
Çanta / Bag: Mudo (eski /old)
Ayakkabı / Shoes: Zara (eski /old)
Taşlı Kalpli Bileklik/ Rhinestoned Heart Bracelet: Rosewholesale
Beyaz deri Bileklik / White genuine bracelet: Ben Yaptım / DIY by me
Kolye / Necklace: Ben Yaptım / DIY by me
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


19 yorum:

  1. fistoya ben de bayılırım, yazın elim hep fistolu elbiselere,gömleklere gider:)) çok şıksın, pantolona da bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel. Fistolu gömlekleri bende seviyorum, pantolonun rengi ise müthiş. Sonuçta yakıştırmak önemli ve sana da hepsi çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Mavisever olarak bayıldımm pantolonunaaa ;)

    YanıtlaSil
  4. gömleğe bayıldım, her kombine uyacak bir parça, güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  5. Fisto gömleğin çok güzel, Melis'çiğim, hemen hemen herşeyle kombinleyerek giyebilirsin. Ama ben en çok kolye ve bilekliğine bayıldım. Çok şık ve zarifler, ellerine sağlık.
    Ayrıca seçtiğin mekana da hayran oldum, baharın yemyeşilliğini şehirde çok az yerde görebiliyoruz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Melisssiimm muhteşem, çok doğal ve hoş görünüyorsun.. Ayrıca bu diy lerinnn beni öldürecek..Hepsi harika..Eskiden en çok yaptığım işlerdi, aksesuar yapmak, boncuklarla uğraşmak..Artık fırsat bulamıyorum, biliyosun şimdilerde vaktimin çoğu Çınar, kalan kısmıda kurabiye yapmak :))))) Çok tatlısın şekerim muckss ;)

    YanıtlaSil
  7. gömleğin çok yakışmış pantolonunun rengine bayıldım, güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım bayıldım sana hem gömleğin hem jean'in bir harika durmuş üzerinde :) öpüyorumm

    YanıtlaSil
  9. Fistoyu ben de çok severim. Çocuksu ama bir o kadar da seksi bir havası olabiliyor kullanım yerine göre :)) Gömlek harika çok beğendim..

    YanıtlaSil
  10. Gömleğe ayrı, pantolona ayrı aşık oldum <3

    YanıtlaSil
  11. canımm bayıldım gömleğine jeanle birlikte harika ikili olmuş:)el emeği kolyen zaten on numara tatlım;))

    YanıtlaSil
  12. Pantolonun rengi deseni süpermiş.Gömlekle de çok yakışmış..))

    YanıtlaSil
  13. Hakikatten beyazın asaleti, fistonun o soft havasıyla birleşince harika bir şey ortaya çıkmış!. Güzel günlerde giy canım;). Pantolonla birlikte süper bir ikili olmuşlar. Ayrıca baharı özlemek konusunda söylediklerine çok hak veriyorum;))) hakikatten özlemiştik. Sen de bahar giysilerine hakkını en iyi şekilde verenlerdensin kesinlikle, çok beğendim seçtiğin her detayı, sevgiler Melis'ciğim..

    YanıtlaSil
  14. Fistoyu bende çok beğeniyorum canım, sana da çok yakışmış.
    Kolyenin duruşu gömlekle çok uyumluydu.
    Her şey yine harika canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Canımmm, yine ne güzelsin! İçim açılıyor fotoğraflara baktıkça. Bilekliklerin de nefis olmuş! Bayıldım, öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Nekadar hos kadifemsi bir gorunusu var pantolonun :) Bakiyorum mangoya hemen! Yeni sezon mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler pantolon yeni sezon değil maalesef:(

      Sil
  17. Ben gömleği çok beğendim :) Pantolonda çok güzel. bu pantolonu geçenlerde bi sitede satışta görmüştüm. Ama yeni sezon mu bilmiyorum Mango'nun sitesi değildi çünkü. linkini bulursam ve yönetici izin verirse almak isteyen olur diye paylaşa bilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. Pantolon yeni sezon değil maalesef

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!