7 Nisan 2014 Pazartesi

Bebe Mavi Çiçekli Gömlek | Baby Blue Floral Shirt



  Tam bahar havası yaşıyoruz şu birkaç gündür. Ben de biraz iyileşince, bir de tam baharlık bu bebe mavi çiçekli gömleğim gelince hem bu havanın tadını çıkarmak hem de bu tatlı bebe maviyle baharlık fresh bir kombin yapmak istedim. Şimdiden en sevdiğim gömleklerim arasına girdi ve beklediğimden daha da güzel geldi kumaşı ve deseni.

  We're living the warm and lovely spring days now... It's a perfect time for me to wear my new fresh and lovely baby blue floral shirt and have a walk in my city's historical and lovely places. This is already my fav shirt.  I think ,I made a good to choose to order it. 





Jeans: H&M ( eski sezon / old)
Ayakkabı / Shoes : H&M ( eski sezon / old)
Çanta / Bag : Mudo ( eski sezon )
Gözlük / Sunnies: Sammydress
Bileklik ve kolye / bracelets and necklace: ben yaptımDIY by me
Saat / Watch: Tommy Hilfiger
Ceket / Blazer: Bershka (eski sezon/ old)

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


30 yorum:

  1. ayakkabının rengine hayran oldum geçen sezonda hiç görmedim körüm ben galiba :))
    çok güzel olmuşsun tabi ki söylememe bile gerek yok ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim. Geçtiğimiz senenin ilkbahar yaz sezonundandı ayakkabı o yüzden görmemişsindir:)))

      Sil
  2. Canım yine çok güzel,yine çok şıksın.Fotoğraflarına defalarca bakıyorum,kendimi alamıyoruumm::)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm benim çok mutlu ettin beni:))) çok teşekkür ederim!

      Sil
  3. gömleğinin rengi deseni harika canım güle güle giy çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy gömleğe ayakkabılara aşık oldum ben galba bunlar nasıl renkler böyle bu ne tatlılık bebeğimmm ışıl ışılsınnn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benimmm çoook teşekkür ederim o senin tatlılığın asıl:P

      Sil
  5. ayyy kuzum baharı getirmişsin ne güzelll
    huzurr doldum vallshi
    çok yakışmış gömlek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlışım valla güneşe o kadar hasret kalmışım ki bahar beni çok mutlu ediyor:)))) çok teşekkür ederim:P

      Sil
  6. melis ayakkabına bayıldım galiba daha önce bir kere daha görmüş ve yine bayılmıştım ama olsun bir daha göreyim yine bayılırım
    ayy tekerleme gibi oldu
    jeanler çok yakışmış
    jean'e bile bi şekerlik katmışsın
    çantanın rengi yine dengeleyici unsur sen bu işte profesyonelsin zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla Tülaycım nasıl dikkatlisin bravo:))) daha önce de giymiştim bu ayakkabıları hatta aynı jeanle giymiştim:P ama ikisinin birleşimini çok sevdim ben o yüzden tekrar tekrar giymek istiyorum:P çantayı da aynen senin düşündüğün gibi dengeleyici hafif bir ten rengi tonu olsun diye kullandım:))) senin beğenini kazandıysam ne mutlu bana! ama kendi çapımda giyinmeyi, modayı, takıları seven biriyim işte profesyonellik için daha çok adımlar atmam lazım belki de bu işin biraz eğitimini almalıyım:)))
      çok teşekkür ederim güzel sözlerin için cnm!

      Sil
  7. Gömlek tam anlamıyla benim de kalbimi çaldı Melis'ciğim:)) Nasıl güzel bir renk ve ne kadar harika bir desen müthiş bir gömlek, güzel günlerde giy Melis'ciğim, çok hoş bir parça.. Çok beğendim.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim beğenmene çoook sevindim:))) deseni beni de çok mutlu etti en sevdiğim parçalar arasına girdi, aynı fikirde olmamıza çok mutlu oldum ben:P
      çok teşekkür ediyorum !

      Sil
    2. Handan ablacım bundan dikemez misin yaparsın sen bence :))

      Sil
  8. Yine çok güzelsin ben özellikle pantolonunu ve ayakkabının rengini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  9. gömlek harikaymış! tam da sezonun trend rengi, bayıldım bu kombine :)

    YanıtlaSil
  10. Canım harika görünüyorsun bayıldımmm :) Gömlek inanılmaz güzel duruyor çok yakışmış, ee zaten güzel ne giyse yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy cnmmm çok teşekkür ederim o senin güzelliğin asıl:)))

      Sil
  11. Hava güneşli sen neşelisin inancı benim de içim açıldı fotoğraflara baktıkça.
    Çok güzel bir seçim yapmışsın canım bende gömleği çok beğendim.
    Ayakkabılar da favorim,herşey birbiriyle uyum içinde harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm çok mutlu etti bu güzel pozitif yorumun beni:))) çok teşekkür ederim, o neşeyi mutluluğu yansıtabildiysem ne mutlu bana!

      Sil
  12. gömlekte kotta şahane olmuşlarda esas o saçların havasını napcazzz :))) süpersin !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  13. Gomlegine bayıldım. Harika duruyor. Kombinini çok beğendim. Çok hoşsun canım :)

    YanıtlaSil
  14. gömleğin tam bahar tadında canımm baktıkça içim açıldı jeanin de hakkını yememek lazım ama o da on numara;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkür ederim, bahar havasını iyice hissettik haftasou ne güzeldi... Jean de en sevdiğim jean'im diyebilirim bunun gibi böyle iyi bir kalıpta yırtık jean bulamamıştım hep bunu giyesim geliyordu neyse ki bir tane daha bulabildim:))))

      Sil
  15. Yine, yine, yine çoook güzelsin canım! Bu gömlekten ben de almalıyım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!