18 Mart 2014 Salı

Yeni Header, GFC Sorunu ve Sosyal Medya Hesapları

  Ne zamandır şirin ve sade bir header istiyordum ama hep bi şekilde erteleniyordu. Tesadüf benim tatlı mı tatlı arkadaşım Belle Amie ile konuşurken konu açıldı...Hem zevkli hem de yetenekli dünya tatlısı bir blogger kendisi:))) Benim için bu tatlı header'ı tasarlamış.. Nasıl mutlu oldum! Tam istediğim sadelikte ve şirinlikteeee... Çok çok teşekkür ediyorum onaaa! Yeri ayrı olanlardan benim için. Bloguna mutlaka bakmalısınız, harika bir zevki, çok hoş kombinleri,ve fotoğraf çekimleri var:)))

  Bu aralar GFC yine bize sorun yaratmaya devam ediyor biliyorsunuz. Nasıl bir çözümü var, nasıl takipleşeceğiz bilemiyorum açıkcası. Belki sosyal medyayı daha aktif kullanmak gerekebilir bu aralar. Ben de hesaplarımı hatırlatmak istedim.

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  

 

22 yorum:

  1. Sanırım baharın gelişiyle insan yeniliklere yöneliyor. Ben de blogumun görsel düzenlemelerini yeni değiştirdim. Blog tasarımında sadelikten yanayım, içeriklerin daha seçilebilir, okunabilir ve anlaşılabilir olması. Headerınız ve bloğunuz genel görünüş itibari ile çok hoş, sade ve ferah... Nice güzel postlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum.... bahara girerken çok iyi oldu böyle bir değişiklik:)))

      Sil
  2. Header'ı çok beğendim tatlım :) Yapanın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) sevgili belle amie yaptı:P

      Sil
  3. canımmmmmmmm gercekten de nefıs olmus utlu gunlerdeeee eskıt headerını :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa evet şu gfc i bir rayına oturtsalar artık, çok güzel olacak!
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh evet cnm yaaaa, sürekli bir sorun arık netleşmeli bişeyler...

      Sil
  5. gerçekten de çok tatlı yeni headerin :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel olmuş yeni headerın,bende degistirmek istiyorum ama bir türlü olmadı. Hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
  7. melisim header güzel olmuş senin gibi cici :)
    arkadaşın ellerine sağlık
    GFC'ye gelirsek maalesef kalkacakmış yakında
    bende bunla ilgili bi yazı yazacaktım ama havalar güzel ya üşendim işte :)
    google GFC'den desteğini çekecek diye bi yazı okumuştum ordan biliyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çok teşekkürler:))) GFC ile ilgili yazını bekliyorum üzüldüm doğrusu hiç bi duyum da almadım... kötü oldu..

      Sil
  8. bi sosyal medya daha var ama orda yoksun orayada bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik bunlar yeterli geliyor teşekkür ederim

      Sil
  9. tatlım ben bu headerını yeni gördüm çok güzel olmuş gerçekten sade ve ilgi çekici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) yeni değiştirdim zaten:P

      Sil
  10. Canim arkadasim,
    Hic gerek yoktu buna. Benim icin begenmen yeter.
    Gule gule gunlerde kullanirsin insallah

    Bende seni coook seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcmmm çok teşekkür ederim tekrardan. Böyle güzel yenilikleri paylaşmayı seviyorum, bahara girerken çok güzel oldu hem:)))
      öpüyorum cnm

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!