23 Mart 2014 Pazar

Aksesuarda Son Yeniler: Yeni Cüzdanım ve DIY Bilekliklerim | New in Accessories


 Sanırım hiç bir cüzdanımı bu kadar sevmemiştim ve sevimli bulmamıştım! Minik olmasına rağmen bu kadar fonksiyonel olması nasıl harika tasarlandıgını gösteriyor. Normalde kullandığım cüzdanın yarısından bile küçük boyutta.  Bu yüzden her yere sığabiliyor ve tüm kartlarımı da alıyor. Minik clutchlara sığması en büyük avantajlarından sanırım:))) Bir de derisi hakiki deri ve gerçekten çok güzel bir deri. Bu tatlı ürünü Dropfold.com ' da bulabilirsiniz.



------------------------------------

Bu aralar blogda çok fazla DIY takımı paylaşamadım ama instagram'da yaptıgım takıları hemen sıcak sıcak paylaşıyorum.  

Sizde beni instagram'dan takip etmek isterseniz hesabım: http://instagram.com/melisliciousblog


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



22 yorum:

  1. Takılar çok güzel olmuş çok beğendim.Cüzdanında çok hoş özellikle rengine bayıldım güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Şirin bir cüzdanmış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Canım cüzdan çok şeker, güle güle kullan:) Bilekliklerine bayıldım! Her zamanki gibi harika şeyler ortaya çıkarmışsın:)

    YanıtlaSil
  4. Minnos cuzdaninda takilarda sahane canim :) gule gule kullan :)
    beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok güzel gerçekten güle güle güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  6. Meliscim hepsi çok güzel cüzdanın rengi çok tatlı küçük olması da büyük avantaj ayrıca takılarına da bayıldım emeğine sağlık canım güzel günlerde kullan . Bu arada kardeşimle de tanışmışsınız :) ne güzel :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanım çok teşekkür ederim:))) Kardeşiniz de sizin kadar tatlı ve zarif biri, çok memnun oldum onunla tanıştığıma...Sık sık oraya uğrayacağım bu aralar:))
      sevgiler

      Sil
  7. Cüzdan çok tatlıymış Melis'ciğim, güle güle kullan, sitelerine baktım da birbirinden hoş renklerde seçenekleri var! Küçük çantalara sığacak boyutta olması çok ideal. Bilekliklerini çook beğeniyorum biliyorsun, hayranıyım. Çok hoş görünüyor hepsi ve büyük emekler, emeklerine sağlık. Özellikle onlardan birine sahip biri olarak kendimi şanslı hissediyorum;)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcm çok teşekkür ederim. Gerçekten çok kullanışlı geldi bana da, bir tek nufüs cüzdanım sığmıyor onlar da küçülecekmiş zaten ehliyetle idare edebiliyorum hem:)))) güzel günlerde kullan cnm
      sevgiler öpüorum

      Sil
  8. Cüzdanın rengide kendi de çok şeker
    bileklikler herzamanki gibi çok zevkli parçalar olmuş canım
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Küçük çantaya küçük cüzdan şart;)Bilekliklerin çok güzel olmuş canım özellikle gülen surat ve kalp detayına bayıldm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm bazen çok zor oluyor benim kullandığım cüzdan bunun 2 katından daha büyüktü şimdi çok rahatım:))) çok teşekkür ediyorum!

      Sil
  10. Cüzdan çok şeker. Takılarınıda çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!