19 Mart 2014 Çarşamba

Kapitoneli Jean ve Deri DIY Kolye | Quilted Jeans and Leather DIY Necklace


  Uzun zamandan beri jean giymiyordum. Kışın tayt ve elbise giymek bana çok rahat geliyor.  Bu kapitoneli jean'i de çok sevdim her ne kadar tehlikeli bir model olsa da...(Jambon görünümü verebiliyor bacakta:) Lacivert deri-metal kolyemi de yeni takabilme şansım oldu. Çoğu günlük kombinime uyabilecek bir model oldu bu DIY kolyem.

  I didn't wear jeans for a long time. Because I think, leggings and dresses are comfy and cozy for winter days. Love this quilted jeans; but wearing this a little tricky business. You can easily look fatter than normal when wearing quilted and  also tartan jeans. Also I had a chance to wear my navy genuine leather DIY necklace on this outfit. Love wearing it too, it goes with everything.




Sweatshirt: Zara
Jean / Jeans: River Island
Trençkot / Trenchcoat: H&M ( eski sezon /old)
Çanta / Bag: Mudo ( eski sezon / old)
Bot / Booties: Bershka ( eski sezon /old)
Kolye / Necklace: Ben yaptım / DIY by me
Gözlük / Sunnies: Firmoo
Şal / Scarf: Persunmall

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



37 yorum:

  1. pardon baaaayan siz gerçek misiniz :))) çok güzel olmuş kombine bayıldım ^.^ saçlar ve gözlük on numara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımmm çok şekersin:))) çok teşekkür ederimmmmmm:P

      Sil
  2. Çok hoş olmuşsun canım :) Kolye de çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Her detay o kadar hoş ve doğal ki, hatta duvardaki renklerle bile doğal bir uyum yakalamışsın tatlım. Pantalona bayıldım ama ben giyersem hayli tombul bir jambon gibi çıkmam çok normaldir:))) Ama çok çok beğendim. Güzel günlerde giy güzelim. Kolyende bu sade güzelliği tamamlayan ayrı bir unsur olmuş çok beğendim. Eline sağlık Melis'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm çok mutlu oldum:))) yakalayan da güzel yakalamş bence:P

      Sil
  4. sade şık ve cici olmuşsun yine :) o pantolon için ince olmak şart, sana çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum cnm:)) şu aralar aşırı zayıfladım 50 kg'a düştüm ona rağmen fotolarda o kadar ince görünmemişim:P

      Sil
  5. Kolyeye bayıldım ve kombinin tonlarına, harika!

    YanıtlaSil
  6. canım uzun zamandır uğrayamıyorum bugun fırsat buldum bir bakayım dedim ki gene çok şıksın.kotuna bayıldım=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ya nerelerdesin sen uzun zamandır yoktun:))) çok teşekkür ediyorum:P

      Sil
  7. Canım kombin çok güzel olmuş,yaptığın kolye de herzamanki harika :)

    YanıtlaSil
  8. kolye konusunda üstüne rakip tanımıyorum canım yine çok güzel bir kolye yapmışsın bayıldım:)bu arada kapitoneli jeani ilk kez görüyorum herkesin cesaret edebileceği bir model değil ve çok da güzel kombinlemişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni:))) ben de geçenlerde ilk kez gördüm bir de internette biraz araştırdım Beyonce giymiş bir ara tumblr hesabına eklemiş hatta biraz değişik olmuş onda:P

      Sil
  9. ama ben senin bu diy kolyelerine bayılıyooruuum :)

    YanıtlaSil
  10. you look so cute and adorable! great pants! beautiful combination :) and you're right, leggings are very comfy too :)
    thank you so much for your nice comment. I will post my new outfit this week. Hope, the weather will be nice :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much sweety:))) can't wait for your new looks:P
      xoxo

      Sil
  11. çok hoş olmuş canım :) sweatshirt e bayıldımmm

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel görünüyorsun her zaman olduğu gibi ..
    Bende takılarını çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Yine nefis bir kombin, yine çok şıksın ve yine yüzün gülüyor, harikasın Melis'çiğim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum Nowa Hanım:))))

      Sil
  14. kazağına da kotuna da bayıldım gerçekten harika seçimler :)

    YanıtlaSil
  15. Very nice scarf & coat!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  16. çok çok tatlı olmuş sana bu kot canım.. ben giyemezdim kesinlikle :) sweatshirt ve kolye uyumunu da çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım çok teşekkürler:)) bu ara fazla zayıfladım diye giyiyorum:P gerçi fotolarda olduğumuzdan da kilolu gözüküyoruz bu bi gerçek:))))

      Sil
  17. What a charming girl you are! I fall in love with your sweatshirt, such a pretty thing) Nice choice, dear! Those photographs are wonderful as well:)
    Wish you a great day ahead)

    YanıtlaSil
  18. Kuzumm fiziğin harika olduğu için çok güzel olmuş o pantolon sana :) Şalında da gözüm var bayılıyorum rengine modeline :)

    YanıtlaSil
  19. jean ile dantel uyumunu seviyorum bende
    gerçi seninki dantel efekti sanırım
    çok güzel ışıl ışılsın yine :)
    öptüm cnm :)

    YanıtlaSil
  20. Kombini canlı canlı görmüş biri olarak fotoğrafların güzelliğini tam olarak yansıtmadığını düşünüyorum. Harikasın canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!