14 Mart 2014 Cuma

Kadınlar Günü Blogger Buluşmamız


Geçtiğimiz cumartesi günü Kadınlar Günü'nde ''Eskişehirli Bloggerlar'' olarak  Passage Cafe& Patisseri' de çok güzel bir brunch etkinliği gerçekleştirdik. Bu güzel buluşmanın etkisiyle haftaya çok güzel başlamıştık oysa... Tabi bu haftaki gelişmeler haftaya aynı güzellikte devam etmemize engel oldu... 

Bu güzel günden bazı kareler


Sofra çok güzel bir özenle hazırlanmış o sırada heyecanla beklemedeyiz.



Değerli sponsorlarımıza bu kısa zamanda bizleri geri çevirmeyip talebimize dönüş yaptıkları için çok teşekkürler...


Meşhur Ellen DeGeneres Oscar Selfie'yi biz de kendimizce yaptık.




Doa kozmetik'e bu güzel ürünleri için çooook teşekkürler.... Harika yağlar seçmişler... Sülfatsız boyalı saçlar için şampuan ise benim gibi ürün içeriğine dikkat eden biri için çok iyi bir ürün oldu. Denemek için sabırsızlanıyorum. 


Orkide Hareketi de etkinliğimiz de bizleri yalnız bırakmadı. Çok teşekkür ediyoruz kendilerine...
  Bu tatlı likit ruj ve gri-mavi tonlarındaki farı da denemek için sabırsızlanıyorum. Tester kremler ise içerik olarak gayet doğal ve harika! 


Otacı da bizlere yeni çıkan ürünü limonlu zeytinyağlı sabunundan gönderdi. 
  Yine içeriği çok güzel bir ürün... Sentetik yağ, mineral yağ, boyar madde, koruyucu, emülgatör, ağartıcı, opaklaştırıcı gibi katkı maddeleriPEG türev Paraben, formaldehit gibi zararlı koruyucu maddeler içermiyor. Kokusuda harika... Çok teşekkkürler!


Fresh Line Tr  Eskişehir de bizlere bu güzel seti hediye etti. Kendi aramızda yaptığımız çekilişle bu tatlı narlı-vanilyalı set 3 ayrı kişiye ulaşmış oldu.


Sacbakim.com'dan gelen Ovex'ler ise hep duyup da çok merak ettiğim bir ürünlerdendi. Deneme şansımız olacağı için mutlu oldum. Çok teşekkürler!


Kendi aramızda yaptığımız çekişlişle, tesadüf olarak birbirimizle eşleşip aldığımız hediyeleri verdik. Bu güzel kolye de zevkli ve güzeller güzeli blogger arkadaşım Nur'un ( nur's butik) hediyesi. Çok çok beğendim çok teşekkür ediyorum ona..

Bu güzel etkinliğimiz için bizleri bir araya getiren ve değerli fikirleriyle buluşmamıza renk katan sevgili blogger arkadaşım gooogoook ( Handan'a) ve emeği geçen herkese çok teşekkürler. 

Güzelliklerden bahsedeceğimiz günlerin daha sık yaşanması ve acıların dinmesi dileğiyle...

25 yorum:

  1. her sey cok guzel gorunuyor, sana da cok guzel bir hediye denk gelmis azcik kiskandiim sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Canım çok keyifli bir buluşma oldu. Gule gule kullan hediyeni.
    Halkımızı,bizleri umarım güzel günler bekliyordur. Daha adaletli bir ülke olmayı diliyorum canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ediyorum, bu güzel tesadüfle senin hediyen denk geldi ne şanslıyım:)))
      ben de güzel günlerin beklediğini ummak istiyorum....
      sevgiler

      Sil
  3. Oscar törenindeki bayanlardan neyiniz eksik,ışıl ışılsınız.Güzel bir gün olmuş.Daha güzellerine inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum:))) dimi ya neyimiz eksik biz de selfiemizi yaparız:P

      Sil
  4. ne güzel hepiniz süpersiniz keşke tanışabilme fırsatımız olsa :)
    Hepinize kocaman sevgiler
    Bu arada email adresim sevilgorkemsahin@gmail.com lütfen iletişime geçelim.
    İlerleyen günlerde eskişehir de olabilme imkanım var.
    Bakarsınız güzel bir buluşma yaparız.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Sevil Hanım ne kadar da güzel olur ! İletişim halinde olalım... çok isterim tanışmayı:)))
      sevgiler

      Sil
  5. çok keyifli bir buluşma olmuş :) inşallah bir daha ki sefere bende katılırım aranıza :) selfinize bayıldım hepiniz çok hoşsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm umuyorum bir dahakina katılma durumun olur, çok isterim tanışmayı:)))

      Sil
  6. Blogger dostu firmaları tebrik etmek lazım.Onlar sayesinde böyle güze etkinlikler ayrıca hoşluk kazanıyor.Eskişehir çok güzel bir yer.Sizler de çok tatlı görünüyorsunuz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın cnm, bir de kadınlar günü gibi önemli bir günde bize destek oldukları için çok mutlu oldum ben. Eskişehirimiz öyledir:))) çok teşekkür ediyorum!

      Sil
  7. Canım benim çok güzel bir buluşma oldu .Umarım arası fazla açılmadan tekrarlarız.Güzel aydınlık adaletli bir türkiye diliyorum.İnşallah bu haksız ölümler son bulur :(

    Kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm harika bir gündü, umarım en kısa zamanda tekrarlarız:))) güzel dileklerine ben de katılıyorum...
      öpüyorum çok!

      Sil
  8. Meliscim bu iltifat falan deil belirtiyim önce gerçekten ışıl ışıl parlıyorsun
    peri kızı gibisin !
    hediyende harika , e sende takı seviyorsun zaten çok güzel denk gelmiş
    gündeme hiç girmiyeyim yoksa kimse susturamayacak beni
    feysde insanların yazdıkları yüzünden hayata küstüm zaten :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmm benim nasıl mutlu ediyosun sen beni:))) ne kadar içten oldugunu anlamamak mümkün mü...
      evet benim gibi takısever birine çok güzel bi taşlı kolye çıktı:))))
      gündeme evet fazla girmemek lazım, ben de fazla konuşmak istemiyorum sadece herkes için, ayrım yapmadan, dini, ırkı, cinsiyeti, siyasi görüşü ne olursa olsun huzurlu barış dolu günler diliyorum...

      Sil
  9. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz canım sponsor hediyeleri de ayrı güzel tabi;)) kolye süper güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, çok keyif aldık:))) sponsorlarımız da sağolsunlar bizi çok mutlu ettiler:P
      öpüyorum!

      Sil
  10. Çok tatlısınız yaa selfie nize bayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm. Çok eğlenceli bir selfie oldu:)))

      Sil
  11. Meliscim harika bir gün geçirdik hep birlikte hem de biribirimizi biraz daha yakından tanımış olduk. . Fotoğraflar da çok güzel çıkmış . Tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanım gerçekten çok keyifliydi, daha da yakınlaştık her geçen buluşmamız daha da güzel oluyor... en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle
      sevgiler

      Sil
  12. Çok keyifli resimler sıcak ve samimi bir buluşma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o güzelliği ve sıcaklığı biraz olsun fotolarla yansıtabilmek çok güzel:))) çok mutlu oldum buna çok teşekkür ediyorum cnm!

      Sil
  13. tatlım harıka bır bulusma olus hepınız ısıl ısılsınız..sponsorlarınıza da tesekkurler kocaman sevgıler guzellık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!