26 Mart 2014 Çarşamba

İlkbahar Yaz trendi Bebe Mavi | Trend Baby Blue

ZARA

 Tek bir renkte giyinme hakkım olsa büyük ihtimalle mavi ve tüm tonlarını seçerdim. Her tonunu sevmekle birlikte bu tatlı pastel bebe mavi tonları bahar moduna girmemize daha da yardımcı oluyor. İlkbahar yaz sezonunun da en trend renklerinden. Sizin favorilerinizi merak ediyorum:)

 One of the hottest color of this spring /summer season is baby blue. I love every shade of blue, but this pastel blue makes me feel the spring more:)))  These are some of my baby blue favaurites. Hope you like them!



Loafer / Loafers:  buradan / here   |    Çiçekli gömlek / flower printed shirtburadan /  here  
Bebe yakalı gömlek / baby blue shirt: buradan  / here Parka:  buradan / here 


 Stiletto: Stradivarius |  Mavi Çanta / Bag:  Persunmall
Çiçekli Sweatshirt / Sweathirt: Mango | Güpür Sneaker : Stradivarius


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



17 yorum:

  1. Bebek mavi, yeşil, sarı, pembe bunlar hep kandırmaca ama hep kandırıyorlar bizi kim almaz ki bu renkleri muhteşemler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi tatlım zaten şekerleme gibi görünüyorlar dayanılmıyor ki bu renklere çok güzeller:)))

      Sil
  2. Renk tam baharlık çok güzel kıyafetler ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
  3. bu sene mavi çok moda ben çok sevmezdim ama bende bir kaç bu şekilde parça alacağım çok güzel örnekler bulmuşsun çok beğendim tatlım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş ,ben zaten bayılıyorum bu renge :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı bir ton şimdi düşündüm de hiç bu renkleri almıyorum neden acaba? İlk fırsatta bebe mavisi birşey almalıyım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bir renk. Gerçi mavinin her tonu güzel bence ama bahara en yakışan tonu bebek mavisi olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  7. bu yaz neonlar rafa kalkıcak sanırım :)
    pasteller muhteşem :)

    YanıtlaSil
  8. yazdıklarına aynen katılıyorum, benimde tek renk seçme şansım olsa kesinlikle mavi seçerim, her tonu ayrı güzel, bu arada eline sağlık harika bir post olmuş <3

    YanıtlaSil
  9. Bu renge ben de bayılıyorum! Hatta geçenlerde Zara'dan son kalan indirimlerden bebe mavi bir blazer ceket yakaladım, harika bir şey!

    YanıtlaSil
  10. Maviye olan tutkunu yakından biliyorum canım. Seçtiklerin çok tatlı şeyler bayıldım:) Hem renk hem de tasarım açısından özel seçimler yapmışsın. Bahar da ve yazda severek giyebileceğimiz çok tatlı bir ton:)

    YanıtlaSil
  11. Ben halen bu renklere bir el atamadım :) ama en kısa zamanda istiyorum bir parça
    hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  12. mavinin ennn sevdiğim tonu bebek mavi canım iyi ki trend oldu da daha çok ürün bulabileceğim diye seviniyorum;))
    fotolardaki cicilerin hepsi de gel beni al diyor:)

    YanıtlaSil
  13. Ay aşığım bu renge yaa herşeyimi bu renkte alabilirim sanırııım :) Zara deri montu elim gidip gidip bırakıyorum, stradivarius dantelli ayakkabıları da en kısa zamanda ele geçireceğim, bershkadaki siyahlarını aldığım için bunu bebeği beklemeye aldım :) çok güzel parçalar seçmişsin kuzum gözüm döndü resmen :))

    YanıtlaSil
  14. stradivariusa yine bi uğramak lazım galiba :) çok hoş bi renk gerçekten...

    YanıtlaSil
  15. Benim çok kullanmadığım bir renk.Ama bu yazınla daha bir sıcak geldi.Değişiklik şart dimi ama::))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!