4 Mart 2014 Salı

İlkbahar Wishlist'i | Spring Wishlist

  Mevsimler geçer wishlist'ler bitmez! Ama bahar yaklaşırken de soft renkler, pasteller, çiçek desenliler hep bizi çeker. Ben yine uzun bir ara verdim, hastalık yoğunluk blogumu ihmal ettim.  Birçok marka ilkbahar yaz sezonunu çıkarırken ayyy ne tatlı renkler modeller derken ben de biraz içimiz açılsın ve enerjimiz yükselsin diye desenlilerden bişeyler seçtim.

  Spring has arrived and as always I have a lovely and long wishlist. Pastels, baby blue, printed sneakers are the hottest items of this spring/summer season. I wonder which one is your fav?




Bebe mavi sezonun en trend renklerinden. 
Bu tatlı ve kullanışlı bebe mavisi çanta : Persunmall' den.- buradan.
                                       Baby blue bag: here

Sneaker'lar desenlendi, özellikle hayvan motiflileri çok görüyoruz. 

Leoparlı deri sneaker: buradan                       Çiçek desenli sneaker: buradan
Leopard print plimsols: here                            Flowers print sneaker: here

Geçen sene desenli bir bomber ceketi çok istedim ama bulamadım. Ama yurtdışı online alışverişle bunların bir sürü desenini bulabilmek mümkün.

Çiçek desenli bomber ceket: Persunmall- buradan      
Retro floral jacket: Persunmallhere


Bu ilkbahar -yaz sezonu için sevimli çiçekli bir elbiseyle jean yelek-ceket kombini düşünüyorum.

 Mavi beyaz çiçekli elbise: Persunmall- buradan           Mavi-sarı çiçek desenli elbise: buradan
 Blue-white flower print dress: Persunmall- here           Blue-yellow flower print dresshere   

Barok desenli elbise: Persunmall- buradan
Courtly Print 3D Embossing Dress: Persunmall- here


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  



 

14 yorum:

  1. Leopar bir babet yada gozluk veee mavi bir canta benimde ihtiyaciiiim aseriyorum resmen :-) insallah kavusuruz litemizdekilere ;-)

    YanıtlaSil
  2. Evet işte insanın içini açan kombinler burada :) Bende geçenlerde bir wishlist yapmıştım. Hepsinde gözüm kalıyor hepsinde nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Nice selection!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    YanıtlaSil
  4. canımm çok geçmiş olsun
    bu kışın virüsleri bi tuhaf , gitmek nedir bilmiyorlar
    dilerim bu son olsun :)
    dileklerin almanı dileyeceğim kadar güzel şeyler
    hele mavi beyaz elbise saçlarınla birleşince tanrıça kıvamında bişi olursun bence
    öpüyorum canım tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler seçmişsiniz.Allahım leopar desenli slip on deli gibi istiyorum almam lazım benim de :)

    YanıtlaSil
  6. Benimde gözüm hep elbiseler de :)

    YanıtlaSil
  7. Seçimler harika Melis'ciğim. Bahar gelirken cıvıl cıvıl elbiseler içimi açtı. Ayrıca çantaya da bayıldım, harika görünüyor. Hemen girip bakıyorum başka neler var acaba?:)). Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun canım..hepsi de çok güzel umarım üstünde de görürüz;))Çiçek desenli sneaker ve çantaya bayıldımm;)

    YanıtlaSil
  9. tatlım ozledım outfıtlerını hadı ama:)

    YanıtlaSil
  10. Elbiseler tam baharlık çok beğendim :)
    Bu arada geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  11. bende bugün kendi wishlistimi hazırlıyorum:) Senin seçtiklerinede ayrıca bayıldım, baharın renklerine, yazın enerjisine hasret kaldığımız bu günlerde bu parçaları görmek insana kesinlikle iyi geliyor;)

    YanıtlaSil
  12. özellikle çiçekli ayakkabılara bayıldımm

    YanıtlaSil
  13. Mavi beyaz çiçekli elbiseye resmen aşık oldum... Gel beni giy diye bağırıyor resmen :)) Nasıl şirin ya..
    Blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş seçimler, üzerinde de görelim inşallah. Sen bunlara uygun takılar da yaparsın ve seninle birlikte çok daha şık görüneceklerine eminim.
    Mavi çiçekli elbise ile çantaya bayıldım bu arada. Ceket de çok çarpıcı, hakkını yememek lazım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!