21 Şubat 2014 Cuma

Pudra Pembe Kaban ve DIY Kolye | Powder Pink Coat and DIY Necklace


  Havalar birkaç gündür bahar havası gibi giderken ben de artık bu ''pudra pembe '' kabanımın son günlerinin tadını çıkarmaya çalışıyorum. Böyle soft şekerleme rengindeki pembeleri siyahla kombinlemek ise favorim, bana ''çilekli kremayla çikolatayı'' birleştirmişim gibi tatlı bir his veriyor:))) Geçen postumda gösterdiğim DIY  kolyemi de bu renklerden etkilenip yaptım ve bu kombinimde kullandım.

  I feel like these days are the last days for wearing this '' powder pink coat''. It's getting really hot here, such as we're living spring days. This is my fav look; matching powder pink with black!  Cause it looks like a chocolate with strawberry cream :))) and sounds a delicious thing:P These colors inspired me when I DIY this necklace. And added it my look!

Kaban / Coat: (Şu an indirimde)  Buradan / Here
Elbise / Dress: Miss Selfridge (eski / old)
Kolye / Necklace: Ben yaptım / DIY by me
Çanta / Bag: Pierre Cardin
Bot / Booties: Bershka
Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  



 

47 yorum:

  1. Kolyeyi yaptığını geçen gün görmüştüm.Emeğine sağlık çok şık.Kaban zaten yıkılıyor <3

    YanıtlaSil
  2. sizin bu kolyenizi bende kendi çapımda birazcık taklit ettim. Pek olmadı ancak yine de ilk sefer için çok ta kötü değil bence
    http://diktiklerim.blogspot.com.tr/2014/02/kordon-kolye.html
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim kombinini özellikle kabanin ve Kolyen çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
  4. etek boyuna ba-yıl-dım :)
    süpersin melis ya
    ben ölçü diye buna derim işte
    sana renk de yakışıyor özellikle pudralar
    sende seviyosun zaten
    ya gidecekmi şimdi bu altın saçlar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benimmmmmm çok mutlu ettin beni, bu detayları gören yorumlarına bayılıyorum ben:)))
      saçlar biraz daha altın olacak, fotoda biraz daha canlı gözüküyor ama çok bakırlaştı şimdi kahveleşti:P
      öpüyorum cnm!

      Sil
  5. Yine süper fotoğraflar ve harika bir kombin. Baktıkça bakası geliyor insanın resimlere.
    Renklerin uyumunu çok beğendim canım sanada çok yakışmış :) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmmmm çok teşekkür ederim:)))))))
      öpüyorummmm ben de!

      Sil
  6. Şekerciim, işte böyle enerji dolu güzel fotolar istiyoruz senden :)
    Çok tatlı kabanın gerçektende, güzel günlerde giy ;)) muckss canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımmm benimmm burada bile enerjim düşük geldi, valla bloga enerjisi düşük somurtuk foto koymamak için uğraşıyorum, o pozitif enerjiyi almalı insan:)))))) bu sefer biraz zor oldu:P
      çok sağol çok öpüyorum!

      Sil
  7. Pudra Pembe Kabanın harika bir şey Melis'ciğim, güzel günlerde giy, tüm detaylar çok hoşmuş, tabiki sen de öyle ;)) Çok beğendim kabanın hem rengi, hem de modelini, ayrıca kolyenle mükemmel durmuş! Sevgiler ;)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmmmmm çok teşekkür ederimmmmm, beğenmene çoook mutlu oldum inan ki:)))))
      öpüyorum cok!

      Sil
  8. Pembenin tonu da çok önemli bu ton çok hoş mesela. Bende bir pembe parka istedim ama hava ısınmadan gelecek mi bilmiyorum :) Çok yakışmış yine, fotolar da harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler. Ben de bu pembenin tonuna vuruldum:))) daha çok giyebilmeyi isterdim aslında normal mevsim şartlarında giymemiz gerekir daha kabanları; ben geçen sene nisan sabahı işe giderken giyiyordum ama bu sene havaların gidişatı beni korkutuyor nasıl olcak bilmiyorum...
      sevgiler cnm

      Sil
  9. Çilekli çikolatalı Melis olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. bu bebek pembesi kabanlar sadece bu sezonda kalmaz inşallah
    seneye de trend devam eder :)
    çok yakışmış güzelimee

    öptüm çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işallah cnm yaa baksana bahar yaz geldi sanki, aldım da az giyicem diye üzülüyorum:)))))
      çoook teşekkür ederimm
      çok öpüyorum tatlım!

      Sil
  11. kOLYE VE KABAN UYUMU SÜPER OLMUŞ

    YanıtlaSil
  12. Aww çok güzelmiş, çok yakışmış mont. Kolyelerinin hayranıyım zaten. Bu arada hayinler bu paltoya bej yazmışlar ben üstüne bile bakmıyordum choiesde:D Sende ne güzel durmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Suzy'cim:))) ben de kabanı bir süre bej sandım...alsam mı almasam mı çok düşündüm. Sonra giyenlerin fotolarına baktım hepsinde ucuk pudra pembe görünce aldım:)))

      Sil
  13. Pembe ve siyah ne kadar uyumlu olmuş öyle , kolye çok zarif , her zaman ki gibi çok güzelsin , selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım:)))
      sevgiler!

      Sil
  14. Montun rengini çok sevdim canım çilekli kremayla çikolata istedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) bana da aynen öyle hissettirdi:P

      Sil
  15. Siyahı fon olarak kullanınca pembenin güzelliği daha bir ön plana çıkmış canım:) Güneşli kış günlerine ancak böyle bir palto yakışır;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) aslında pastellerle siyahı eskiden hiç kullanmazdım birlikte ama bu sezon bi sever oldum:))))

      Sil
  16. Çok güzel kombin ;) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. The coat looks so pretty and feminine, suits you perfectly well) So refreshing and chic! Nice choice, dear) Those photographs are adorable as well)))
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  18. Bütün sezon böyle tatliş bi pembe kaban aradım ama bulamadım.. senin ki ne kadar harikaymış.. çook beğendim.. kolyeni çok beğenmiştim zaten.. bi de siyahla pembeyi uydururken ki düşüncene bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm aynen ben de böyle soft renklerde bir kaban aradım buldugumda da havalar ısındı şansıma:))))
      çok teşekkür ederimmmmm öpüyorum çookk!

      Sil
  19. canım pembişler çok yakışmış beğendim seni :))

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. tatlımmmmmmm benimmmm:)))))) teşekkürler!

      Sil
  21. sekerım oembe sana cok yakıyorrrr ve kombının sahane olmusç..ındırımdekı urun ıse super....ıcım acıllıyor sana geldıgımde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum:)))) şu an indirimde olan ürün giydiğim pembe kaban zaten:P
      sevgiler cnm

      Sil
  22. Pembenin harika bir tonu, sana da müthiş yakışmış ! Siyahla uyumu da herzaman süper olur. Kolyen tam takım olmuş ve yine çok güzel, ellerine sağlık.
    Çok güzel görünüyorsun canım !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. Güzellik yerim seni buarada hasta olmuşsun çok geçmiş olsun kuzum dikkat et :)
    Öpüyorum kocaman
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. aaaa bayildim kabaniniza zaten birkac sezondur toz pembe kabanlar favori sokak stilinde :)

    YanıtlaSil
  25. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!