18 Şubat 2014 Salı

Pudra Pembe DIY Kolye | Lizzie Fortunato Inspired Powder Pink DIY Cord Necklace


  Bu aralar pudra pembe aşkım depreşti galiba... Belki de hiç pembe kolyem olmamasından da kaynaklanıyor olabilir. Bahar da geliyorken, bir de böyle güzel kordonlar bulunca bir süre nasıl bişey yapayım diye düşünüp ''Lizzie Fortunato'' tasarımlarından da etkilenip böyle bir DIY kolye yaptım. Fazla fotograf koymadım çünkü bu kolyeyi bir kombinimle birlikte düşünüp çekim yaptım.

  I guess powder pink is my fav color in these days. Maybe because of spring is coming maybe discovering Lizzie Fortunato Cord necklaces inspired me. Luckily I can found powder pink and black leather cords. I added a few pic cause used it with my powder pink outfit. And it's already shooted:))) 

İlham kaynağım ''Lizzie Fortunato'' kordon kolyeler.



Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  



 

34 yorum:

  1. Cok guzel olmus meliiiiiis ellerine saglik :-)

    YanıtlaSil
  2. bir zamanlar ne çok yapardım kolye küpe yüzük artık hiç takmıyorum zaten metal alerjim var en fazla 1 saat dayanabiliyorum ama bu modellere bayıldım :=)

    YanıtlaSil
  3. Ya ben buna bayıldım benımde yapasım geldi de şimdi kim gidip malzeme arayacak üf

    YanıtlaSil
  4. Amaaa muhteşemmm olmuş buu...canım ellerine sağlık, çok cici ve çok şık olmuş :) Bekliyorum güzel kombinini şekerim :)

    YanıtlaSil
  5. birde nasıl yaptığını anlatsaydın daha da güzel olurdu canım :)

    YanıtlaSil
  6. Seninkiler ilham aldıklarında güzel ama biliyomusun :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık rengi de harika iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  8. çok çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Bellissima questa collana!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    YanıtlaSil
  10. Harika olmus gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuş canım , bir çok kıyafetle kombinlenebilir .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. In love with the pink necklace

    Www.lessismoreblog.com

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş durmuş renkler,sen yaparsın da olmazmı canım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Cook guzel olmus, ilham aldiklarini gecmis bile ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuşşş, renkler ve model muhteşem..Eline sağlık !

    YanıtlaSil
  16. herkese güzel yorumları için çoookkkkk teşekkür ederim:))))))

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel canım. Senden özenip bende aldım o kordonlardan ancak birde şöyle nasıl yaptığını bir anlatsan çok iyi olucak. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Türkancım. Artık genelde son hallerini yayınlıyorum ama arada yapılışını verdiğim DIY larım da oluyor tabi:)))
      sevgiler

      Sil
  18. Canımmmm bayıldım ben bu kolyeye! Kombinlenmiş halini de merakla bekliyorum. Öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmcmmmmm çok teşekkürler:)))))) öpüyorum ben de!

      Sil
  19. o kadar titiz çalışıyorsunki neredeyse takı sevmeye başlıyacağım :))
    pembe ve siyahı çok severim zaten
    saç postunu yapmadın hala Meliscim
    o ışıltıların sırlarını bekliyorum ben hala :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çoook teşekkür ederim senin gibi titiz ve zevkli birinden bunları duyunca çok mutlu oluyorum ben:))))
      saç postunu yapmıştım cnm baya da oldu yapalı, yeni saç rengim diye hatta... kullandığım şampuanları da yayınlamıştım ama senin için bi kez daha yaparım nolucak yakında yine bir saç boyama operasyonu olacak zaten:P
      sevgiler cnm

      Sil
    2. evet canım ya düşününce hatırladım o postu altın bişiydi hatta renk :)
      demekki bana yetmemiş , kuaför koltuğundan canlı yayınmı bekliyorum ne :)))
      aaa bu güzel renge kıyacakmısın gerçekten , ben çok beyeniyorum bu rengi !!
      neyse sen en doğru seçimi yaparsın zaten , bekliyelim görelim o zaman , öptüm canım çok

      Sil
    3. rengi aynı kalacak cnm ama dipleri geldi biraz:))) bide ilk boyanınca tabi daha canlı oluyor parlak oluyor. Birazcık da açtırabilirim fazla kahverengi olmaya başladı bakırlık arttı maalesef bu aralar:)))
      öpüyorum çook!

      Sil
  20. hello, as always a perfect post. brilliant

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık canım benimmm instagramda görünce de aşık olmuştum en sevdiğim renktir pudra pembesii :) Kombinini heyecanla bekliyorum kuzumm öptüm kocamaan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkürler:)))) öpüyorum!

      Sil
  22. Melis. Gozum kaldi, kirilir dokulur felan, benden bil diye soyluorum :D Yaptigin en muhtesem kolye olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:)))) canın sağolsun sana da yaparım tatlım:P çok sağol

      Sil
  23. Çoook güzel olmuş buna bayıldım resmen :D

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!