12 Şubat 2014 Çarşamba

Omuz Dekolteli Kazak ve Pileli Etek | Shoulder Off Sweater and Pleated Skirt


  Bu sezon gözüme çarpan değişik detaylardan biri de bu benim ''omuz pencereli'' dediğim kazaklar. Hoş ve ölçülü bir dekolte gibi geliyor bana...Bu kazak da bu tarzların arasından hem uygun fiyatı hem de modeliyle Sammy Dress'de gözüme çarpanlardan oldu. Sammy Dress'de de diğer online mağalarda olan modeller ve ek olarak değişik tarzlar da var. Fiyatları ise gerçekten çok uygun. Beklentimi de fazlasıyla karşıladı açıkcası, kalite sıkıntısı yaşamadım.

  I think one of the lovely detail of this season is the shoulder off sweaters. You can have an elegant and sexy look with them. Mine is from Sammy Dress. The quality of it is very nice and the price is also amazing! By the way it's really the cheapest online store. This sweater and the sunnies really satisfied my expectation. Love them so much!



Kazak / Sweater: Sammy Dress
Etek / Skirt: Front row shop
Çizme / Boots: Mudo
Çanta / Bag: Mango + DIY

Gözlük / Sunnies: Sammy Dress
Kolye / Necklace: Ben yaptım / DIY by me
Beni Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın (http://instagram.com/melisliciousblog)

Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  

 

13 yorum:

  1. bahceeemden sevgiler:))))))))kareler cok hos..

    YanıtlaSil
  2. canım ya öyle tatlı görünüyorsunki :)
    saçlar yetiyor zaten
    cildinde hep ışıl ışıl maaşallah sana
    allah nazarlardan korusun seni:)
    sevgiler çok

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz kazakları bende çok beğeniyorun..ayrıca hafiften dozunda, bir seksilik var ;) çok hossun csnım muucss ;)

    YanıtlaSil
  4. İnstagramda görğnce de bayılmıştım kuzum beniimmm çok güzelsin maşallah sana :) siyah ve grinin uyumuna her zaman bayılıyorum çok şıksın öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  5. Yine çok beğendim çok hoşsun ::))

    YanıtlaSil
  6. Kazağın omuz detayları ayrı bir hava katmış yine harikasın :)

    YanıtlaSil
  7. Instagram da görmüştüm ve çok begenmistim, kazağın detayı çok kibar durmuş sana da çok yakışmış canım. Öpüyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı bir kombin olmuş, Bluz ise tam da sözettiğin gibi canım, yerinde bir dekolte renk olarak da çok güzel bir seçim. Tüm detaylar göz alıcı, çok sevdim. Sevgiler canım;).

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten de omuz pencereliymiş kazağın. Plili eteğin, çantan, cizmelerin ve takılarınla yine çok şık bir uyum yakalamışsın canım. Bahçede kış güneşi ne güzel parlıyor. Hatta sanki mevsimlerden kış değil de sonbahar gibi. Ağaçlar kışa hazırlanmış ama boşuna.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Çook yakışmış canım hem kazağa hem eteğe bayıldım;) ben de omzu pencereli bluz arayışındayım bakalım..

    YanıtlaSil
  11. herkese güzel yorumları için çoooookkkkkkkk teşekkür ederim çoook mutlu oldum:))))

    YanıtlaSil
  12. cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk guzel olmus ve cok yakısmıs canımmmmm..omuz detayı gercekten shaane duruyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!