7 Şubat 2014 Cuma

Kırmızı Ekose Pantolon | Red Tartan Trousers


  Bu ekose pantolon sanırım bu sezon alacağım son ekoseli parça; artık ekoseli almamaya kararlıyım:) Biraz punk havası olduğu için ve ben de onu güzel bir havada giydiğim için bir blazerla ve kapitoneli bir çantayla kombinledi. Aslına pantolon front row shop'un ''punk is your life'' koleksiyonundan ama ben biraz daha ladylike bir hava yakalamaya çalıştım.

  I promise myself this trousers is the last tartan item on my closet for this season:) I bought lots of tartan things. This one has a punk style and  already from front row shop ''punk is your life'' collection. I added some ladylike details to my outfit hope you like it:))))



Ekose Pantolon / Tartan Trousers: Front Row Shop- buradan
                                                                               -  here
Ceket / Blazer: Mango ( eski sezonlardan /old)
Bluz / Top: Vila
Bot / Booties: Bershka (bu sezon/ new season)
Çanta/ Bag: Pierre Cardin
Kolye ve Bileklikler / Necklace and Bracelets: Ben Yaptım / DIY by me
Gözlük/ Sunnies: Firmoo
  Beni Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın: http://instagram.com/melisliciousblog
   
Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on
  

 

20 yorum:

  1. nice look, love your pants :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ama çok güzel olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşş :))))

    YanıtlaSil
  3. Süper görünyorsun Melis'ciğim. Punk bir havası olsa da senin gibi farklı parçalarla kombinleyince çok da şık duruyor bence;)) Bu arada çantanı ayrıca beğeniyorum, çok güzel bir seçim;)) hepsini güzel günlerde kullan canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım bende bu şekilde kullanmayı seviyorum ekoseyi,hafif wamp hafif kadınsı :) süper olmuşsun tatlım. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Pantalon , ceket , çanta , hepsi çok uyumlu ve sana çok yakışmış canım .
    İlk resme bayıldım .
    Öpüyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sana yakışmış, incesin çünkü, ben hiç girmiyorum ekose pantalona kilolu gösteriyor beni :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl bacak boyu :) , nasıl yakışmış , nasıl güzel :) , maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Bence ekoseye devam sana çok yakışıyo :)

    YanıtlaSil
  10. Tabi bu pantolonu giymek de fizik istiyor...))Çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuşsun canım ekoseyi senin kombinlerin sayesinde sevmeye başladım;))

    YanıtlaSil
  12. Ne de yakışmış harikasın :)

    YanıtlaSil
  13. Great outfit!)I like your blog!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    YanıtlaSil
  14. herkese güzel yorumları için çooook teşekkür ederim:)))))))
    thank you so much for your nice comments:))))

    YanıtlaSil
  15. Hi, dear Melis! I've got to say those photographs are adorable! You look so charming as always) those tartan pants fit you perfectly well)
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  16. ekoseden vazgeçme bence çok yakışmış

    YanıtlaSil
  17. pantolon çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
  18. İlk bakışta yan yana gelmezmiş gibi düşünülebilecek parçaları nekadar da güzel kombinlemişsin. Bu da senin farkın işte. Harika görünüyorsun canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!