17 Şubat 2014 Pazartesi

Instagram'da Son Hafta | #Instadaily

 Instagram'da yeniyim ama hemen büyüsüne ve kolaylığına kapılıp blogumu biraz ihmal ettim sanırım. Ben biraz blog- instagram dengemi oturtmaya çalışırken sizinle de instagram'dan bikaç fotograf paylaşmak istedim. Beni  buradan http://instagram.com/melisliciousblog takip edebilirsiniz.


- Bu sevimli pembe çiçekli fincan babannemden, ben de yeni buldum. Artık yeşil çay fincanım oldu:)
- Ara ara DIY bileklikler yapıyorum, yine deri ve altın birkaç bileklik yaptım.
- Her yerde kalpler çiçekler olan bir haftaydı neyse ki bitti!  Sadece görselliğinden dolayı ben de takı malzemelerimle kalpli birşey yaptım.
-  Bu hafta beni en çok mutlu eden ve şanslı hissettiren harika arkadaşlara sahip olduğumu hatırlamamdı. Canım arkadaşım Tülayla çok eğlenceli bir sevgililer günü geçirdik. 
Sevgili Handan'dan (gooogoook) güzel çiçeklerse beni o kadar çook mutlu etti ki... Çok duygulandım..


Beni sosyal medyadan da takip edebilirsiniz
Follow me on
  

 

3 yorum:

  1. Çok güzel kareler;) benden bahsedildiğini duyar gibi oldum da;)) herşeyin en güzeline layıksın güzel arkadaşım:). Ben de çok şanslıyım seni tanımaktan dolayı. Fincana bayıldım ben de harika gül figürleri var. Bu fincanlar epey eski zamanlara ait, tahmin etmek zor değil. Enfes birşeymiş;) güle güle kullan. Bileklikler şahane! çok beğendim. Diğer malzemelerle de yapılacak güzellikleri bekliyorum. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm beni kötü bir günümde yalnız bırakmadığın için ve küçük süprizin için çok çookkk teşekkür ederim. Ben de seni tanımaktan çok çok mutluyummmm:))))
      Böyle fincanları bulunca hemen kapıyorum rahmetli babannemden bana hatıra oldu....
      sevgiler cnm

      Sil
  2. canım blogunu ıhmal etme bayılıyorum ben sana..hem dıylerın hem yaptıkların shaanesın ustelık kombınlerınde super...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!